Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نخستین اجلاسیه شهدای علما و روحانیت کنگره ملی شهدای این استان گفت: تحت پوشش قرار دادن ۲ هزار و ۵۸ یتیم به اسم شهیدان استان در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین معروفی افزود: شهدا یکی از مولفه‌های اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی و شناسنامه واقعی و محور وحدت ملت هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهدا و همه مدافعان حرم را برای کشور مایه عزت، افتخار و سربلندی ذکر کرد و گفت: پاسداشت خون شهدا، حفظ و تقویت آرمان شهدا و ترویج فرهنگ آنها یک تکلیف همگانی است.

فرمانده سپاه سلمان در ادامه اظهار کرد: حضور مداوم جوانان ایران اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی را ناشی از اقتدار ایران اسلامی و  عظمت رشادت‌های رزمندگان دانست که اگر ایثار و از خود گذشتگی آنان نبود  اکنون باید با نیروهای تکفیری در داخل مرزهای خود می جنگیدیم.

معروفی افزود: انسان اگر اندیشه زیبا نداشته باشد نمی‌تواند عمل زیبا انجام دهد، شهدای ما جان و آبرویشان را بدون هیچ چشم داشتی تقدیم اسلام کردند و باعث عزت و بزرگی ملت ایران شدند .

وی یادآور شد: بزرگترین کار فرهنگی بعد از سفرهای پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، برگزاری کنگره ملی شهدا و اجلاسیه شهدا است که کار فرهنگی ماندگار و زیربنایی، اصیل و دقیق است و ما شاهد تحول فرهنگی بزرگ در استان هستیم .کنگره ملی شهدا با شعار تقریب در استان برگزار می‌شود و برای برگزاری آن اقدامات مختلفی در طول یک و نیم سال گذشته انجام شده که برگزاری ۳۸ یادواره شهیدا، چهار اجلاسیه، چاپ ۶۰ جلد کتاب که ۱۲ کتاب فاخر کشوری و دو جلد کتاب با عنوان نقش استان در دفاع مقدس از جمله آنهاست .

فرمانده سپاه سلمان گفت: فیلم شهید میرحسینی به مدت دو ساعت با ۹۰ درصد پیشرفت در حال تولید است و مستند و نماهنگ؛ مسابقات ورزشی و کتابخوانی؛ شب شعر و خاطره؛ ساخت انیمیشن؛ سایت کنگره؛ تولید سرود به زبان فارسی بلوچی و سیستانی؛ تندیس کنگره؛ گردهمایی پیشکسوتان؛ روایت گری در مدارس و دانشگاهها از جمله عمده ترین برنامه‌های این کنگره است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم