Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فريدن، اصفهان -ايرنا- فرماندار فريدن گفت: تامين آب شرب از منابع پايدار و بازگرداندن امتياز مناطق محروم نياز کليدي و مطالبه مهم مردم اين منطقه است که با جديت تا مراحل نهايي پيگيري مي شود.

کمال رضايت روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: با پيگيري هاي انجام شده طرح تامين آب شرب اين شهرستان از منابع پايدار در وزارت نيرو تصويب شده و اکنون در مرحله تامين اعتبار از منابع ملي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اين که عمليات اجرايي اين طرح در قالب هدف بلند مدت در حال انجام است، افزود: به زودي با همراهي امام جمعه شهر داران و نماينده مردم فريدن، فريدونشهر، چادگان و بوئين مياندشت پيگيري و رايزني با مسئولان کشوري براي جذب اعتبار اين پروژه کلان آغاز خواهد شد.
رضايت با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته در خصوص بازگشت امتياز مناطق محروم به فريدن افزود: بسياري از مشکلات و عقب ماندگي هاي اين شهرستان به دليل آن است که اين منطقه در سال هاي قبل برخوردار اعلام شده است.
وي تصريح کرد: اين در حالي است که توسعه نيافتگي و محروميت هنوز شاخصه اصلي و واقعي اين شهرستان است و اين حق بايد به مردم بازگشت داده شود.
فرماندار فريدن اشتغال را نيز از مهم ترين نيازهاي شهرستان دانست و افزود: برخورداري جوانان اين منطقه از هوش و استعداد، وجود ظرفيت هاي عظيم و منحصر به فرد در کنار نگاه ويژه دولت به اين بخش مي تواند زمينه ساز رونق اشتغال در شهرستان باشد.
وي بابيان اين که اقدامات خوبي در ستاد سرمايه گذاري و تسهيل مشارکت هاي مردمي فرمانداري فريدن در اين رابطه صورت گرفته است، افزود: ازابتداي سال جاري تاکنون بيش از400طرح اشتغالزايي دربخش هاي مختلف به بانک هاي عامل معرفي که با دريافت 130ميلياردريال تسهيلات زمينه اشتغال500نفرفراهم شده است.
رضايت افزود: علاوه براين مبلغ300ميلياردريال تسهيلات به طرح هاي توسعه کشاورزي ومکانيزاسيون پرداخت و15ميلياردريال جرائم ديرکرد وام هاي بخش کشاورزي نيز بخشيده شده است.
فرماندار فريدن با اشاره به اختصاص اعتبارات شهرستان به چند ارگان خاص در سال گذشته گفت: معتقديم تخصيص اعتبار بايد در راستاي توسعه و حل مشکلات مردم و سهولت امور آنان باشد.
وي افزود: اين رويه همچنان ادامه خواهد داشت و اعتبار تنها به ادارات و سازمان هايي اختصاص خواهد يافت که برنامه شفاف کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت ارائه دهند.
وي برنامه ريزي براي توسعه شهرستان را ضروري دانست وگفت: برنامه ريزي خوبي براي اجراي کارهادرسطح شهرستان نداريم بنابراين ادارات ودستگاه هاي اجرايي شهرستان اگر برنامه مدون وجامع ارائه ندهند دراعتبارات سال آينده سهمي نخواهند داشت.
وي همچنين با اشاره به نا آرامي هاي اخير در برخي نقاط کشور، افزود: مطالبات بحق مردم، بايد محقق شود و هر کدام از مسئولان بايد با برنامه ريزي، همت و تواضع از درد و رنج مردم بکاهند.
رضايت با تاکيد بر اين که تک تک مسئولان موطفند کار را براي مردم راحت کنند، افزود: حرکت در راستاي برنامه ششم توسعه که يک طرح مدون و از پيش تعيين شده است موجب حل مشکلات مردم، دولت و نظام خواهد شد.
وي با بيان اين که روابط عمومي و اطلاع رساني بزرگ ترين هنر معاصر است، افزود: مردم حق دارند از کارها و اقدامات صورت گرفته مطلع شوند و گزارش ندادن به آنان و فاصله گرفتن از مردم، موجب تقويت خلاء ها شده و اعتراض در پي خواهد داشت.
رضايت تاکيد کرد: هر کسي در هر مسئوليتي که قرار دارد موظف است در بين مردم حضور يابد، با آنان صحبت کند و دوست و همراه آنان باشد.
فريدن، با جمعيت بيش از 49 هزار نفر در 140 کيلومتري غرب استان واقع است.
9861/ 6022 خبرنگار: فاطمه زماني - انتشار دهنده : عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه