Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: از تعداد کل شناسنامه و المثنی شناسنامه صادر شده، 14 هزار و 542 جلد شناسنامه مکانیزه برای افزاد زیر 15 سال و 35 هزار و 507 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صادر شده است.

وی گفت : بجنورد با صدور 202 هزار و 87 شناسنامه و المثنی شناسنامه مکانیزه قریب به 42 درصد از سهم شناسنامه و المثنی شناسنامه های صادر شده در استان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی نیا افزود: در مجموع از زمان آغاز اجرای طرح تعداد 485 هزار و 275 جلد شناسنامه و المثنی شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه طرح صدور شناسنامه و المثنی شناسنامه مکانیزه زیر 15 سال از سال 1385، آغاز شده است ،گفت: آمار شناسنامه و المثنی مکانیزه صادر شده، برای افراد زیر 15 سال از ابتدای طرح تا پایان آذر ماه سال جاری 221 هزار و 812 جلد است که از این رقم ، 219 هزار و 694 جلد شناسنامه و 2 هزار و 118 جلد المثنی شناسنامه مکانیزه را شامل می شود.

انتهای پیام/آ

صدور 14 هزار و 542 جلد شناسنامه مکانیزه  برای افراد زیر 15 سال در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد