Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز چندی از آتش سوزی در تالاب بین المللی گندمان نمی گذرد که این بار حاشیه تالاب چغاخور به دست عامل انسانی طعمه حریق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، هنوز زمان زیادی از آتش سوزی تالاب گندمان نمی گذرد که این بار زمین های اطراف تالاب چغاخور هم به دست عامل انسانی طعمه حریق شد اما خوشبختانه خسارتی به تالاب وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عامل انسانی علت آتش سوزی در تالاب چغاخور/آتش سوزی جزئی بود

مرتضی منصوری در گفت‌وگو با کلار، عامل انسانی را علت آتش سوزی در تالاب چغاخور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آتش سوزی جزئی و در حد دو تا سه جریب بود و به هکتار نمی رسد.

وی با اشاره به این که پیوست زمین های کشاورزی در سه نقطه طعمه حریق شده بود، گفت: پس از مشاهده آتش سوزی با اقدام سریع حریق اطفا و مهار شد.

منصوری ضمن بیان این که حاشیه تالاب طعمه حریق شده بود، تصریح کرد: آتش سوزی در محل تالاب رخ نداد که احتمال گاز و فعل و انفعالات تالابی باشد.

احتمال آتش سوزی در تالاب گندمان منتفی شده است

وی با اشاره به این که آتش سوزی در حاشیه تالاب و زمین های کشاورزی رخ داد و خاک و گیاه تالابی نبود، ادامه داد: خوشبختانه تالاب گندمان با کمک گسترده عوامل آتش نشانی و محیط زیست پمپ گذاری شد و تمام قسمت هایی که طعمه حریق شده بود پوشیده از آب شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن با اشاره به این که احتمال آتش سوزی در تالاب گندمان تا حد زیادی منتفی شده است، گفت: تاکید می شود کشاورزان حاشیه تالاب چغاخور از آتش زدن علف های خشک خودداری کنند تا حادثه ای رخ ندهد.

گفتی است طی چند وقت اخیر تالاب گندمان به دست عوامل انسانی دچار آتش سوزی گسترده شد که با تلاش طاقت فرسای نیروهای مردمی و امدادی مهار شد و پس از مدتی تالاب چغاخور هم از عامل انسانی در امان نماند و بخش هایی از آن در آتش سوخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران