Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت خبر داد و گفت:مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حسین سلامی دادستان جیرفت  اظهار داشت: پس از شکایت پدر دانش آموز به عنوان ولی قهری مبنی بر ایراد ضرب وجرح عمدی منجر به شکستگی استخوان بینی وپارگی لب فرزندش، بلافاصله رسیدگی به این پرونده آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی عنوان کرد: در همان تحقیقات اولیه دانش آموز به پزشکی قانونی معرفی شد و طبق نظریه پزشکی قانونی،شکستگی استخوان بینی وپارگی لب وی مشخص گردید.

وی گفت:بلافاصله تحقیقات میدانی از شاهدان عینی (دانش آموزان و سایر کارکنان مدرسه) آغاز و در نهایت  مدیر مدرسه به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت گردید.

سلامی گفت:مدیر مدرسه در اظهارات اولیه خود پس از اقرار به موضوع وپشیمانی از رفتار خود،از اولیای دانش آموز عذرخواهی نمود.

دادستان جیرفت  همچنین  خطاب به اولیای دانش آموز عنوان کرد:مرجع تظلم خواهی قوه قضائیه می باشد و افراد باید برای احقاق حق به سیستم قضائی مراجعه نمایند.

سلامی خاطرنشان ساخت:تحقیقات نشان می دهد که از سوی مسئولان مدرسه و آموزش وپروش جیرفت هیچگونه تهدیدی علیه دانش آموز مبنی بر اخراج از مدرسه صورت نگرفته است .

معلمان از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند

وی با بیان اینکه یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه،معلمان دلسوز می باشند،گفت:حفظ حرمت و جایگاه معلمان ضرورت دارد ونبایستی خطای یک فرد را به پای یک مجموعه نوشت.

طبق قانون هرنوع آزار و اذیت کودکان ممنوع است

وی یادآور شد: از آنجایی که بزه دیده صغیر سن بوده،طبق قانون حمایت از کودکان ونوجوانان مصوب 11/10/1381هرنوع آزار و اذیت کودکان که موجب شود به آنان صدمه جسمانی یا روانی ،اخلاقی وارد شود وسلامت آنها را به مخاطره بیاندازد ممنوع شده است

وی گفت: پرونده در شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی می باشد و پس از صدور کیفر خواست به دادگاه صالحه ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز آموزش وپروش خبر از برکناری مدیر مدرسه از سمتش داده بود.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد

چکش‌ها سه هفته دیگر با دیوید مویس خداحافظی می‌کنند. 

طرفداری | دیوید مویس کمتر از یک ماه دیگر با پایان قراردادش وست‌هم را ترک می‌کند.

به گزارش اتلتیک؛ باشگاه وست‌هم از تیم اشتایدن خواسته است که در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر از حضور در باشگاه خودداری کند. به مدیر فنی وست‌هم گفته شده است که فعالیت حضوری او در باشگاه به دلیل گمانه‌زنی در مورد آینده دیوید مویس، بی‌احترامی محسوب می‌شود. طی جلسه داخلی، چکش‌ها به این نتیجه رسیدند که اشتایدن تا پایان فصل اجازه فعالیت حضوری را نداشته باشد. مدیر آلمانی نیز به دلیل ایجاد جو مثبت در باشگاه، مخالفتی با این تصمیم نشان نداد. او تابستان گذشته بر سر اهداف نقل و انتقالاتی با دیوید مویس با مشکل مواجه شده بود.

مدیر فنی وست‌هم جست‌وجو برای سرمربی جدید را دنبال می‌کند. دیوید مویس که چکش‌ها را پس از 43 به یک جام بزرگ رساند، با وجود صحبت با دیوید سالیوان، به احتمال فراوان باشگاه را ترک می‌کند. وست‌هم اکنون در فاصله 3 هفته به پایان فصل، در رتبه هشتم ایستاده است. از خولن لوپتگی به عنوان گزینه اصلی هدایت باشگاه لندنی نام برده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز