Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ امیر زارعی، در خصوص آخرین وضعیت اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان و دولت به دنبال راهکاری منطقی برای این موضوع هستند، نکته مهمی که بارها بر آن تاکید کرده‌ایم، ملی بودن این مساله و نیاز آن برای اصلاح به مصوبه هیات دولت است.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود برخی از درخواست‌کنندگان با قیمتی غیرمنطقی در مزایده‌ها پیروز شده‌اند، تصریح کرد: قطعا هر یک از دوستان در بخش خصوصی که به اجاره سالن مبادرت کرده‌اند، با اطلاعات کافی وارد شده‌اند و قیمت‌ها را پیش از ارائه کارشناسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال سالن بسکتبال با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان اجاره داده‌شده، با چنین هزینه‌ای آیا واقعا فکر می‌کنید که بدون گرفتن مشاوره چنین هزینه‌ای پرداخت شده‌است؟

زارعی تاکید کرد: هزینه‌ها باید در قالب ۴ چک پرداخت شود، ضمن اینکه درآمدزایی آنها از اماکن ورزشی باید در چارچوب نرخ‌نامه‌ای باشد که ابتدای سال توسط کمیسیون مربوطه ارائه می‌شود.اگر شکایتی در این رابطه صورت گیرد قطعا پیگیری می‌کنیم.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه هزینه تامین و تعمیر سخت‌افزار و تجهیزات مربوط به سالن اعم از نور و سرویس‌های بهداشتی و … به عهده اداره کل است، خاطرنشان کرد: در زمان تحویل سالن طی صورتجلسه‌ای موجودیت و شرایط سالن در گزارش تحویل شرح داده می‌شود.

زارعی در خصوص سرانجام استعفای پوررضایی از هیات بسکتبال استان گفت: هنوز با ایشان موفق به برگزاری جلسه نشده‌ایم و با استعفایش به همین دلیل موافقت نکرده‌ایم. اینکه دوستان بر سر یک چالش استعفا می‌کنند، خروجی خوبی ندارد.

وی در پاسخ به اینکه چه راهکاری برای مقابله با رییس هیاتی که با وعده‌ در مجمع رای جمع کرده و پس از پیروزی در انتخابات هیچیک از وعده‌هایش را اجرایی نکرده وجود دارد، گفت: برگزاری مجمع سالیانه به همین خاطر است. ۱۷ نفری که به یک رییس هیات رای می‌دهند باید در مجمع سالیانه از وی بخواهند تا گزارش عملکرد ارائه کند. اگر هنوز مجمع سالیانه هیات والیبال خراسان رضوی برگزار نشده به خاطر این است که خود فدراسیون هم درگیر برگزاری انتخابات بود.

زارعی در خصوص آخرین وضعیت مجامع ورزشی گفت: آگهی مربوط به برگزاری مجمع دو هیات اسکی و بدمینتون منتشر شده‌است. ضمن اینکه مجمع دو هیات شنا و کاراته نیز در ماه‌های دی و بهمن برگزار می‌شود. تا پایان سال چهار هیات دیگر هم مدت زمان چهار ساله‌شان تمام می‌شود و با هماهنگی فدراسیون‌های مربوطه مجمع به شکل قانونی برگزار خواهدشد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت استخر شهید حججی که در هفته دولت با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، خاطرنشان کرد: ایرادهای جزئی در خصوص وصل گاز مجموعه در ابتدای افتتاح این سالن استخر قهرمانی وجود داشت، با پیگیری‌های صورت‌گرفته اسفالت شکافته‌شد و شهرداری همکاری لازمه را صورت داد تا از این استخر بهره‌برداری شود. اصلا شرکت گاز در این رابطه ادعایی نداشت و بحث شهرداری بود که با پیگیری شهردار حل شد.

زارعی در خصوص شرایط ورزشگاه ثامن گفت: ثامن هم پروژه‌ای ملی با مساحت بیش از ۴۰۰ هکتار است که قطعا برای پیشرفت پروژه‌ نیاز به اعتبارات ملی دارد. بحث توسعه و تجهیز ورزشگاه ثامن باید در زمانی صورت گیرد که مسابقه‌ای نباشد. در خصوص اسکوربورد هم پیش‌بینی‌های لازمه صورت گرفته اما هنوز تخصیص اعتبار صورت نگرفته‌است.

وی با اشاره به خصوصی بودن باشگاه‌های مشهدی تصریح کرد: در شهرهای دیگر کشور همه از جیب دولت هزینه می‌کنند اما اینجا دو تیم حاضر در لیگ برتر جزو بخش خصوصی هستند که باید از آنها حمایت شود.

زارعی گفت: با حضور شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان از مجموعه تختی نیز بازدید داشتیم و اگر شرایط مهیا شود از احداث مجموعه‌ای جدید در این مکان استقبال می‌کنیم. اعضای جدید شورای شهر و شهردار توجه ویژه‌ای به ورزش دارند و باید از ظرفیت‌های شورا در جهت پیشرفت ورزش استفاده کنیم. همچنین حضور ریاضی، عضو شورای شهر را در راس هیات کشتی استان به فال نیک می‌گیریم.

معاون توسعه امور ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: در سال ۹۴ در جلسه شورای اداری استان، استاندار دستور داد هر دستگاهی که سالن ورزشی در اختیار دارد، باید به مدت ۴ ساعت در هفته در اختیار قهرمانان استان بگذارد اما به جز یکی دو دستگاه هیچیک همکاری خوبی نداشتند.

زارعی در خصوص مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: سلسله جلساتی را در اداره کل داشته‌ایم، ۱۷ رشته ورزشی را مشخص کردیم که به کسب سهمیه در آنها امیدواریم. ضمن اینکه پیش‌بینی ما برای ورزشکاران خراسانی حاضر در اردوهای تیم ملی ۴۰ نفر است. امیدواریم حداقل ۵۰ درصد از این ۴۰ نفر موفق به کسب سهمیه شوند. مهمترین موضوع برای ما حمایت مالی از ورزشکاران است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود