Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:45:18 GMT

آشنایی با «دوست خیالی من» هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۷۶۱

آشنایی با «دوست خیالی من» هنرمندان

نمایشگاه «دوست خیالی من» با آثاری از هنرمندان تصویرگر و نقاش ۲۹ دی ماه در گالری فردا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری فردا، نمایشگاه «دوست خیالی من» به همت سارا آتش‌هوش برپا شده است و براساس یک ایده شکل گرفت مبنی بر اینکه همه انسان‌ها از جمله هنرمندان در ذهن خود یک دوست و یا یک شخصیت پنهانی دارند که با او همیشه همراهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هنرمندان خواسته شد که این دوستان خود را کشیده و برای نمایش به گالری فردا ارسال کنند. 

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر روی دیوار خواهد رفت و در استیتمنت آن آمده است: دوست خیالی ساخته ذهن خلاق تصویرساز است که فقط مختص خود اوست. در دست های او آفریده شده و در ذهن وی جان گرفته است...

مریم سلیمی، مائده مصورزاده، شرمین حسین‌پور، ریحانه ملکی، عاطفه جلالی، غزاله فرتاش‌طلوع، ترمه حسینی علوی، فاطمه نعیم‌زاده، آرش سبزیوند، طلا زارعی، ناهید وثیقی، مرجان خطیبی، مرجان خوش‌نیت، بیتا مستحقان، نرگس شفیعی، گلنوش معینی، پریا اکبرپوران، زهرا سادات‌طرازانی، نعیمه رضازادگروس، زهرا خداوردی، بیتا حسنی، آرزو کاظم، فروغ بارانی، امیررضا سمواتی، میثم شیخ، عسل میرزاجانی، پریسا دٌری، مهساسادات حسین بابا، بنفشه نجفی، سارا آتش هوش، نوبر یگانه، فاطمه افشار، شیما خضری، هستی تهرانی، آرین وندی، محسن دمندان، ساناز حکیمی، مستانه فاطمی، سیده زهرا فاطمی‌قمی، الناز زرین، الهام عسگری، امین باغستانی، نجمه پیلان، گیلدا فتاحی، الهام حامدی، رقیه سرداری، ساناز مجتهدی‌مقدم، نسترن دارابی، فاطمه خائف، فایزه سادات‌حسینیان، زهره صادقی، ندا رنجبرترکی، محیا بشیری، فهیمه جمالی، الهام خضری، هانیه احمدی، فرحناز حمیدنژاد، مریم شریفی شوریجه، مهسا حسینی، سمانه قربانی، پریسا نورالهی، فاطمه الساعدی، بوژان رحیمی، ریحانه سرافراز و مریم یسلیانی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه از ۲۹ دی ماه تا ششم بهمن در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت

 

محمد سلحشور خوشنویس پیشکسوت و از هنرمندان حاضر در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: نمایشگاه روایت باران یک اشتیاق عجیب برای هنرمندان و به ویژه خوشنویسان به وجود آورده است.
وی افزود: ارائه بیش از ۱۶۰ تابلو قرآنی در این نمایشگاه، فرصتی برای هنرمندان جوان به وجورد می‌آورد تا علاوه بر تماشای ایده‌های اساتید، ایده‌های خود را هم شکوفا کنند.
این چهره پیشکسوت خوشنویسی درباره ارتقاء جایگاه خوشنویسی و هنر‌های قرآنی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب فقط دو استاد خوشنویسی در کل کشور وجود داشت درصورتی که امروزه تعداد آنها به هزار نفر نزدیک شده است. پیش از انقلاب فقط ۶۳ نفر مدرک ممتاز خوشنویسی داشتند، اما تعداد این هنرمندان در این چهل و چهار سال به بیش از بیست هزار نفر رسیده است.
سلحشور تاکید کرد: هنر همواره در حال پیشرفت است و هنرمند هم می‌بایست هر روز به فکر یادگیری باشد. نمایشگاهی مانند روایت باران به نوعی یک محل یادگیری برای هنرمندان جوان و حتی پیشکسوت به شمار می‌آید.
گفتنی است نمایشگاه روایت باران تا ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برقرار و بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.  

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی