Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@22:55:32 GMT

تردید قلعه‌نویی در چینش خط حمله ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۰۸۹

تردید قلعه‌نویی در چینش خط حمله ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که کی‌روش استنلی، مهاجم نوک برزیلی این تیم محروم بود و قادر به همراهی تیمش نبود.

به همین دلیل قلعه‌نویی از مرتضی تبریزی یک خط جلوتر و به جای مهاجم محروم تیمش استفاده کرد و این تغییر باعث شد تبریزی برخلاف دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشته باشد و با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در این پیروزی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمکلرد تبریزی در چند فصل اخیر نشان داده این بازیکن در پست مهاجم نوک کارایی بیشتری دارد ولی معمولا به عنوان وینگر در کنار بازیکنانی مثل کاوه رضایی، مسعود حسن‌زاده، جری بنگستون و کی‌روش استنلی قرار گرفته است و در این پست کارایی پایین‌تری داشته است.

پیروزی در دیدار با سپاهان و عملکرد خوب تبریزی، قلعه‌نویی را به تردید انداخته تا با بازگشت کی‌روش به ترکیب اصلی، تبریزی را به پست سابق خودش برگرداند و یا ترکیب مشابه بازی با سپاهان را به میدان فرستاده و مهاجم برزیلی نیمکت نشین شود.

باید دید در نهایت در بازی با صنعت نفت چه ترتیبی اتخاد خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال