Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک از بهره‌برداري شبکه 20 کيلووات برق که از پروژه‌هاي ملي است به طول 4 کيلومتر در شهرک صنعتي قرچک خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري آريا، حامد افشار نادري در دومين جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان قرچک، از برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، عمراني شهرک صنعتي خبر داد و گفت: شهرک صنعتي قرچک در راستاي برنامه‌هاي دهه مبارک فجر در کنار ساير دستگاه‌هاي اجرايي قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در آذين‌بندي شهرک صنعتي طبق سال‌هاي قبل عمل خواهد شد و جشن دهه مبارک فجر در اين شهرک برگزار مي‌شود.
مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک گفت: در پروژه‌هاي عمراني چند پروژه خوب در شهرک صنعتي را در دستور کار قرار دارد.
افشار نادري گفت: روشنايي مسير شهر ک صنعتي به طول 13 کيلومتر در برنامه‌هاي دهه مبارک فجر بااعتبار بالغ به 2 ميليارد تومان است.
وي گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر در مسير شهرک صنعتي دو برج نوري در ميدان‌ها ورودي به اين شهرک نصب خواهد شد.
مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک افزود: به مناسبت ايام‌الله دهه مبارک فجر کلنگ سر درب ورودي شهرک صنعتي قرچک با حضور مسئولان کشوري و استاني و مسئولان شهرستان بر زمين خواهد خورد.
وي از بهره‌برداري شبکه 20 کيلووات برق که از پروژه‌هاي ملي است به طول 4 کيلومتر در شهرک صنعتي قرچک خبر داد و گفت: تعداد زيادي از واحدهاي صنفي و صنعتي آماده بهره‌برداري هستند که در صورت مشخص شدن چهره ملي مي‌توان اين چند واحد را به بهره‌برداري رساند.
گفتني است، دومين جلسه ستاد بزرگداشت ايام‌الله دهه فجر شهرستان قرچک به رياست مسعود مرسل پور فرماندار و با حضور مصطفي زينت‌بخش معاون فرماندار، حسين عباسي بخشدار و ديگر روساي ادارات با محوريت برنامه‌ريزي براي بزرگداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در محل فرمانداري برگزار شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود