Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: تعداد 531 گواهی ایمنی آسانسور در استان  طی سال جاری صادر شده است.

منصور جلایر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در 9 ماه سال جاری حدود 531 گواهی ایمنی آسانسور در آذربایجان غربی صادر شده که از این تعداد 5 مورد توسط اداره کل و 526 مورد توسط شرکت های تایید صلاحیت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلایر در خصوص تعدادبازدید های فنی صورت گرفته از واحدهای مختلف در استان اظهار کرد: بیش از 2 هزار و 700مورد بازدید فنی توسط اداره کل استاندارد استان از واحدهای تولیدی و خدماتی و آزمایشگاههای همکار طی  سال جاری انجام شده و تعداد 3 هزار 713 بازدید فنی توسط شرکت های تایید صلاحیت شده از واحدهای خدماتی و بازار در 9 ماهه سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد اجباری در آذربایجان غربی 997 مورد است افزود: امسال 73 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر، 35 پروانه تعلیق و 25 پروانه در استان طی سال جاری ابطال شده است.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال تعداد 765 گواهینامه صادراتی توسط اداره کل استاندارد استان صادر شده است گفت: از آغاز سال جاری تا کنون مجوز واردات برای  18 هزارو 642 قلم کالا صادر شده است. 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)