Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاءالله ربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین نمایشگاه ها تلاش می شود تا مدیریت شهری از حالت سنتی خارج شده و با فناوری های نوین، تامین خواسته های به روز مردم را مورد توجه قرار دهد.
وی ادامه داد: براین اساس با همکاری شهرداری کمالشهر درتلاش هستیم با ایجاد این نمایشگاه ها زمینه را برای تسهیل زندگی شهروندان و ایمن سازی ساخت وسازهای شهری هرچه بیشتر دراستان البرز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربانی گفت: هوشمندسازی شهری، خدماتی و بکارگیری مصلح فناورانه در ساخت و ساز از جمله رویکردهای محوری دراین نمایشگاه ها خواهد بود.
رئیس پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: پیش بینی پیوست های ترافیکی و زیست محیطی از دیگر موارد قابل توجه در راه اندازی نمایشگاه های فناورانه مدیریت شهری دراستان البرز است.
وی خاطرنشان کرد: بررسی مواردی چون توسعه ایده، مراحل و گام های تبدیل ایده به محصول، تجاری سازی محصولات و معرفی مدل های کسب و کار از اهداف مهمی است که ازسوی شرکت های فناورو دانش بنیان دنبال می شود.
رئیس پارک علم وفناوری البرز گفت: برگزاری رویدادهای ترویجی، علمی و ایجاد شبکه نوآوری های مردمی البرزدر قالب سایر ساختارهای فناورانه از دیگر فعالیت ها دراین زمینه به شمارمی رود.
پارک علم و فناوری البرز در فضایی به وسعت حدود 90 هکتار در کرج،‌ با سه پژوهشکده و 10 مرکز خدمات تخصصی فعالیت دارد.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه