Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان اعلام کرد: از ابتداي امسال تاکنون آسفالت 6 هزار و 879 مترمربع از جاده هاي اصلي، فرعي و روستايي اين استان لکه گيري شد.

ايرج دست نشان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بيش از 311 تن آسفالت به منظور لکه گيري و آسفالت جاده هاي اصلي، فرعي و روستايي استان زنجان طي اين مدت مورد استفاده قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تعمير، مرمت و نگهداري پل هاي کوچک، اجراي آسفالت شانه راه ها، اصلاح پيچ هاي خطرناک، درز گيري در جاده هاي آسفالت و روکش جاده هاي شرياني اصلي و فرعي را از ديگر اقدامات انجام شده در اين بخش ذکرکرد.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان اعلام کرد: 27 مورد تعميرات اساسي و نگهداري پل‌هاي بزرگ، 129 مورد تعمير و نگهداري پل هاي کوچک و 857 متر ترميم و بازسازي قرنيز و نرده پل توسط اين اداره کل عملياتي شد.
دست نشان با تاکيد بر اينکه 40 کيلومتر آسفالت گرم در آزاد راه ها و بزرگراه ها و جاده هاي اصلي استان زنجان اجرا شده است، يادآورشد: 76 کيلومتر آسفالت گرم نيز در راه هاي فرعي و روستايي استان انجام شد.
وي خاطرنشان کرد: لکه گيري آزادراه ها، بزرگراه ها، راه اصلي و فرعي و روستايي استان زنجان نيز 6 هزار و 879 هزار مترمربع بود.
به گزارش ايرنا، مسيرهاي ارتباطي استان زنجان مجهز به 20 دوربين ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌هاي زنجان - تبريز و زنجان - قزوين و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسيرهاي ارتباطي استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کيلومتر راه ارتباطي دارد که از اين مقدار، 200 کيلومتر آزاد راه، 113 کيلومتر بزرگراه، 342 کيلومتر راه اصلي و 974 کيلومتر راه فرعي است.
7325/6085
خبرنگار: حديث ابوالحسني ** انتشار دهنده: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود