Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا-ایلام جنگلی معاون فرهنگی ورزش وجوانان ایلام در این نشست  اظهار داشت:جلسه ی که پیرامون توسعه ورزش برگزار  شود قطعا خروجی تاثیر گذاری دارد وبا هم فکری وچاره اندیشی برای کسب تجربه و دانش از دیگر استانها وعملیاتی کردن مصوبات جلسه در روند و پیشبرد اهداف ورزش بانوان مؤثر خواهد بود . وی افزود : ورزش بانوان کشور حرکت رو به جلو خوبی با مدال آوری ورزشکاران بانوان در سطح جهانی و آسیائی داشته است جنگلی ادامه داد: ورزش بانوان استان ارتباط مناسبی با حوزه فرهنگی دارد وبیشتر مخاطبان حوزه فرهنگی بانوان هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : سازمانهای مردم نهاد ایلام بامحوریت 18 موضوع فعالیت دارند واعتماد ورزش بانوان به سازمانهای مردم نهاد برای ترویج فرهنگ ورزش میان بانوان قابل تحسین است . وی در پایان گفت : سازمانهای مردم نهاد ظرفیت خوبی برای فعالیت ورزش بانوان هستند که درسه شهرستان بنحو احسن از ظرفیت سازمانها استفاده می شود واین بخش در برگزاری دوره های آموزشی ، تجلیل از مدال آوران و بیشتر فعالیت های ورزشی در ایلام نقش بسزائی دارند .  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند