Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر کواکبیان از کمیسیون عمران خواست گزارش تفحص از شهرداری تهران را به مجلس ارائه کند.

به گزارش تین‌نیوز از ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: کمیسیون عمران سه ماه است که گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را به هیات رییسه نمی دهد، اخیرا شهردار جدید افشاگری‌هایی کرده که ما در تحقیق و تفحص می‌خواستیم به آن رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا اجازه دهید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

مطهری در این باره گفت:‌ کمیسیون عمران زودتر گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری را بیاورد.

کواکبیان اضافه کرد: متاسفانه نمی‌بینیم که مجلس اقتدار لازم را از خود نشان دهد. اگر مو را از ماست بیرون می‌کشیدیم شاید اعتراضات به حق مردم را شاهد نبودیم و سوء استفاده معاندان و قدرت‌های خارجی را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: دیروز یکی از خانم‌های مجلس می‌خواست وقتش را به من بدهد، آقای وکیلی گفت چون شما اسمتان در لیست نیست نمِی‌توانید صحبت کنید ولی امروز آقای کاتب که اسمش نبود صحبت کرد. این تبعیض برای نمایندگان قابل قبول نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد:‌ همین الان که اجلاس بین المجالس برگزار می‌شود، من رییسIPU  هستم وقتی من از این اجلاس خبر ندارم، سایر اعضا خبر دارند؟ جلسه تشکیل می‌دهند، خدمت رهبری مشرف می‌شوند و ما اینها را از تلویزیون می‌شنویم.

 


 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱،۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تأمین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن