Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:47:38 GMT

شکایت رسمی میراسماعیلی از فدراسیون جودو+سند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۳۶۵۱

شکایت رسمی میراسماعیلی از فدراسیون جودو+سند

به دنبال انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی در یکی از سایت‌های خبری، وی با ثبت شکایت در مراجع قضایی پیگیر این موضوع شد.

به‌ گزارش ‌مشرق، روز گذشته (سه‌شنبه) یکی از سایت‌های خبری نسبت به انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی برای تسویه حساب پس از دریافت وام اقدام کرد و با عنوان "حکم جلب آرش میراسماعیلی" این خبر را انتشار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش میراسماعیلی، دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان و یکی از چهره‌های شاخص جودوی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد شدید از این اقدام و انتشار نامه بانک در یکی از سایتهای خبری، اظهار کرد: من وام خود را روز گذشته(سه شنبه) به طور کامل و حدود دو سال پیش از موعد مقرر بطور کامل تسویه حساب کردم.این موضوع یک بحث شخصی بود و وقتی از مسئولان حقوقی بانک پیگیری کردم که این نامه را در اختیار چه کسانی گذاشته اند، تاکید کردند نامه اخطار را تنها به فدراسیون جودو ارسال کرده‌اند و مکاتبه شان فقط با فدراسیون جودو بوده است.

وی افزود: من نیز امروز (چهارشنبه) بصورت رسمی و به علت نشر اکاذیب، افترا، تشویش اذهان عمومی و قرار دادن اسناد دولتی در اختیار رسانه‌های جمعی، نسبت به شکایت از فدراسیون جودو و مدیرعامل سایت خبری که این نامه را انتشار داده است، اقدام کرده‌ام و به طور قطع تا انتها این موضوع را پیگیری قضایی خواهم کرد.

این در حالی است که محمد درخشان، رییس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: این نامه از طریق فدراسیون جودو در اختیار  یکی از رسانه‌ها قرار نگرفته و بانک به غیر از فدراسیون جودو به افراد دیگر نیز این نامه را ارسال کرده است. 

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

فدراسیون بوکس ایران، از لوگوی رسمی و جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

لوگوی قدیمی فدراسیون بوکس

لوگوی جدید فدراسیون بوکس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم