Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@20:56:17 GMT

کواکبیان: هیئت رییسه مجلس روی من حساس‌اند!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۴۰۵۳

عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: تاکنون فکر می‌کردم که فقط آقای علی لاریجانی روی اسم من حساسیت دارند اما ظاهرا سایر اعضای هیات رئیسه مجلس هم روی اسم من حساس هستند. ناطقان: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی تذکری شفاهی گفت: حفظ شان مجلس برعهده هیات رئیسه است اما ما نمی‌بنینیم که که هیات رئیسه این اقتدار را از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه اگر مجلس مو را از ماست می‌کشید شاهد اعتراضات به حق مردم نبودیم به سوء استفاده قدرت‌های خارجی و معاندان از این اعتراضات اشاره کرد و عنوان داشت: روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس می‌خواست وقت تذکر خود را به من بدهد اما آقای وکیلی عضو هیات رئیسه اعلام کرد که چون اسم من در فهرست نیست نمی‌توانم صحبت کنم این در حالی است که امروز آقای کاتب دیگر عضو هیات رئیسه با وجود آنکه اسمش در فهرست نبود صحبت کرد.
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: این تبعیض آشکار در مجلس برای نمایندگان قابل تحمل نیست و بنده تاکنون فکر می‌کردم که خود آقای لاریجانی روی بنده حساسیت دارد ولی گویا سایر اعضای هیات رئیسه هم به اسم من حساسیت دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه سه ماه است کمیسیون عمران مجلس تحقیق و تفحص را انجام داده است اظهار داشت: اما این گزارش به هیات رئیسه ارائه نمی‌شود و ما از شما - علی مطهری- می‌خواهیم که دستور دهید تا این کمیسیون هرچه سریعتر گزارش خود را ارائه دهد تا در مجلس قرائت شود زیرا اخیرا شهردار جدید تهران یک مجموعه افشاگری‌های جدید کرده‌اند.
براساس این گزارش علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: درباره عدم رعایت نوبت تذکر حتما مساله در نشست هیات رئیسه بررسی خواهد شد.
نایب رئیس دوم مجلس تصریح کرد: از کمیسیون عمران می خواهیم که هرچه زودتر گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را ارائه دهد.
منبع: فارس برچسب ها: مصطفی کواکبیان ، اعتراض ، مجلس ، لاریجانی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد