Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سرهنگ عبدالوند در گفت وگو با خبرنگاربرنا در پلدختر،اظهارکرد: در ادامه برخورد با مفاسد اقتصادی  وجلوگیری از ورود کالای قاچاق   شب گذشته برابر با اطلاعات واصله  دو دستگاه خودرو تریلر  کانکس دار حامل کالای قاچاق  در تعقیب ومراقبت پلیس قرار گرفتند ودر یک عملیات منسجم توسط پلیس آگاهی وکالای قاچاق در پاسگاه پل تنگ توقیف شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه پس از بررسی  بار هردوخودرو مشخص شد که این دو کامیون فاقد مجوز قانونی  بودند ،افزود: پس از شمارش کالا ها تعداد 41 هزار قطعه انواع ظروف آشپزخانه ، چینی وسرامیک نوارچسب به ارزش ریالی 4میلیارد ریال از این کامیونها کشف شد.

سرهنگ عبدالوند تصریح کرد:  در این خصوص دو نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند که به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضایی گردیدند .

 فرمانده انتظامی پلدختر همچنین از دستگیری یک کلاهبردار پولهای تقلبی در سطح شهرستان خبرداد وگفت: در اقدامی دیگر در پاسگاه چمشک یکی از سواستفاده گرانی که به نحوی با طرح وفریب ورد وبدل پولهای تقلبی به روستاییان اقدام به خرید اهشام  می کرد طی معامله با یک روستایی در منطقه چمشک در قبال خرید یک راس مادیان  مبلغ 450میلیون ریال سکه ده هزار تومانی قلابی تحویل داده این فرد روستایی داده بود که این شخص  که ساکن پلدختر هم نیست، پس از شناسایی دستگیر وتحویل مرجع قضایی  داده شد .

 سرهنگ عبدالوند در پایان نیز از دستگیری  شخصی که اقدام به تصاحب یک قطعه زمین  های دولتی در حدود 4 هکتار کرده بود خبرداد وبیان کرد: این شخص نیز بلافاصله پس از شناسایی توسط مرجع قضایی و پلیس آگاهی  دستگیر وتحویل مرجع قضایی شد وحکم خلع ید نیز توسط  مرجع قضایی صادر گردیده است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد