Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  جماران،  آیت‌الله مدرسی یزدی در درس خارج فقه روز گذشته خود با اشاره به مستندات متعدد قرآنی و روایتی در غیرقابل نقد بودن معصوم گفت: اگر کسی یک مقدار تعهد داشته و یا مقداری به مسائل اجتماعی توجه داشته باشد (غیرقابل نقد بودن معصوم(ع) مطلب واضح دینی و مورد قبول عامه است - چه رسد به اهل فن و متخصصین، چه رسد به اینکه آن را معکوس جلوه دهد، و در این زمینه باید به مثل این افراد نصیحت کرد که هر چه دیگران به دهنتان می‌گذارند تکرار نکنید و هر چه در گوشتان می‌خوانند باور نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 عضو فقهای شورای نگهبان با انتقاد از افرادی که نقد معصومین را جایز می‌دانند افزود: چرا نقدی که باید برای مصالح مردم باشد و در مقابل بیگانگان بکار رود، نابجا به کار می‌رود و آیا بهتر نیست بجای نقد حکومت زمان معصوم(ع) و تجویز نقد پیغمبر (ص)، به صورت جدی مجوز نقد لائیک‌ها و سکولارها را بدهیم و در همین زمینه افکاری را که از ماورای مرزها القا می‌شود نقد کنیم.
آیت‌الله مدرسی یزدی نقد صوری و نمایشی را رد و بر اثرگذاری نقد بر اعمال و گفتار و تصمیم گیری‌ها تأکید کرد و گفت: اگر ما گوش شنوایی برای نقد داشتیم، آیا ناقدی خبیرتر، دلسوزتر و عالم‌تر از مقام معظم رهبری داریم و چقدر نصیحت‌ها و نقدهای دلسوزانه، مشفقانه و عالمانه ایشان در رفتار ما تأثیر داشته است.
وی در ادامه افزود: اگر نقدهای دلسوزانه مقام معظم رهبری تأثیر داشت، پس چرا باید ایشان در بیانات اخیر بفرمایند: پیش از اینکه علنی تذکر بدهم، تذکرات و اوقات تلخی‌ها در مجالس، خصوصی بوده است.
عضو فقهای شورای نگهبان ‌در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری واقعاً استوانه حلم، تحمل و صبر است، افزود: چرا باید ایشان تذکری را که همراه با اوقات تلخی باشد بدهند ، پس یعنی به آن تذکرات ، ترتیب اثر داده نشده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح شنبه در جلسه هفته کارگر فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی کارگران سخت کوشی که با همت و تلاش مضاعف و کارفرمایان که با مدیریت جهادی، در شکوفایی اقتصادی و صنعتی و سربلندی و اعتلای پرچم معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کنند تبریک گفت و اظهار داشت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشدو تعالی و شکوفایی است میسر خواهد شد.

فرماندار شبستر تصریح کرد: کارگران موتور محرکه تولید، شریف‌ترین انسان‌های اجتماع و از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند هستند، لذا کارگران که یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید بشمار می‌روند، انتظار می‌رود تولید کنندگان با ارزش دادن به این قشر از جامعه و تعامل و همکاری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در این نشست که به مناسبت هفته کارگر با حضور برخی مسئولان، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی صورت گرفت فرماندار شبستر اعلام کرد: در کار و فعالیت‌های اقتصادی، هر کس با بهره گیری از تفکر و خردورزی سعی دارد، به نحوی شایسته مسیر تکامل را پیموده و رشد کند، که توجه بدان از بعد اسلام، بر ارزش‌های بسیار آنان می‌افزاید.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان شبستر تصریح کرد: کار کردن تنها خلاصی از فقر نیست؛ بلکه اشتغال به کار، بر عزت و شخصیّت هر فرد افزوده و او را در نظر خود و دیگران محترم می‌سازد لذا ضمن دقت لازم در روابط قانونی کار بین کارگر و کارفرما و حفاظت و صیانت از نیروی ارزشمند کار و کارفرما موجب بهره وری و توسعه سرمایه گذاری و اشتغال جهت صیانت از نیروی کار بسیار مهم است و موجب پیشگیری از بروز مشکلات فراروی صنعت و تولید که از اهداف راهبردی است خواهد شد.

وی به مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و ساز و کارهایی که دولت طراحی کرده است امیدواریم در سال جاری بخش قابل توجهی از دغدغه‌های مردم به ویژه کارگران در بخش‌های مختلف مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از وابستگی‌ها رهایی یابیم، و نیازهای مان را با اتکا به خود و حفظ استقلال و حیثیت ملی ودینی خود برآورده سازیم، باید طبق فرامین مقام معظم رهبری که در اوایل سال جاری ارائه فرمودند با عزم ملی و مدیرت جهادی، با گسترش دامنه کار و فعالیت علمی و پژوهشی و توسعه اقتصاد ملّی و البته با برنامه ریزی های اساسی و دراز مدت، راه پیشرفت کشور را برای خود و نسل‌های آینده هموار سازیم.

کد خبر 6089574

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید