Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه راهور از دادستان قزوین برای حساسیت در مورد وضعیت آزادراه قزوین- زنجان و ورود به این موضوع تقدیر کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،به دنبال دستور حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین مبنی بر ممنوعیت دریافت عوارض در آزادراه قزوین_ زنجان تا رفع کامل مشکلات این آزادراه، سردار محمدحسین حمیدی -رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار  گروه جامعه خبرگزاری میزان، ضمن تقدیر از ورود به موقع و حساسیت ویژه دادستان قزوین برای رفع مشکلات ایمنی این آزادراه، ابراز امیدواری کرد که این مشکلات در اسرع وقت توسط پیمانکار مربوطه رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نصرالله بیگلری  رئیس پلیس راه استان قزوین هم با اشاره به درآمد حدود 200 میلیون تومانی شرکت ملی آزادراه های قزوین از چهار عوارضی قزوین _ کرج، قزوین _ زنجان، قزوین _ تاکستان و کنارگذر قزوین به اتوبان‌کرج، به میزان گفت: مطابق قانون 15 درصد از درآمد مذکور به منظور بهسازی آزادراه باید در اختیار اداره راه استان قرار گیرد.

وی افزود: بنابر اعلام اداره راه قزوین، طی سال های گذشته تخصیص 15درصد عوارض دریافتی جهت بهسازی آزادراه رخ نداده و هم اکنون شرکت ملی آزادراه های قزوین مبلغ بسیار قابل توجهی به اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بدهکار است.

بیگلری با تاکید بر اینکه همین امر منجر به کند شدن عملیات بهسازی آزادراه قزوین - زنجان و رفع مشکلات ایمنی آن شده است، تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه از سوی اداره کل راه و ترابری استان قزوین صورت گرفته است اما به دلیل کمبود اعتبارات و پرداخت نشدن مطالبات از سوی شرکت ملی آزادراه های قزوین این روند با کندی پیش می رود.

وی تصریح کرد: خراب بودن روکش آسفالت و وجود چاله های متعدد، عدم نصب روشنایی مناسب در طول مسیر، عدم نصب نیوجرسی لازم، شانه سازی ناکافی در طول مسیر، عدم نصب گاردریل در طول مسیر، عدم ایجاد پارکینگ های مناسب، صیقلی شدن آسفالت مسیر که منجر به سر خوردن خودروها بخصوص در زمان بارش برف و باران می شود و وجود ورودی و خروجی های متعدد علی رغم ممنوعیت در طول مسیر بخشی از مشکلات آزادراه قزوین - زنجان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان این که ۳۰ درصد تصادفات این آزادراه از شکل واژگونی است گفت: خستگی و خواب آلودگی رانندگان در کنار نامناسب بودن جاده علت عمده ابن تصادفات است.

وی اظهار کرد: دستور دادستان قزوین به دنبال مشکلات ایجاد شده و جلسه ای با حضور ایشان و دستگاه های امدادی، اداره کل راه و ترابری، پلیس راه و شرکت آزادراه های استان قزوین صادر شد و برابر این دستور، دریافت عوارض در هر چهار آزادراه قزوین ممنوع شد و خودروها بدون پرداخت عوارض می توانند در این مسیرها تردد کنند.

در این باره بخوانید: ورود دادستانی به موضوع نقص آزادراه قزوین زنجان

وی خاطرنشان کرد: دستور فوق تا زمان پرداخت مطالبات اداره کل راهداری استان توسط شرکت آزادراه های استان قزوین و صدور دستور جدید، برقرار و لازم الاجراست.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد