Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@02:07:02 GMT

برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۶۴۸۳

‍‍‍‍‍‍

برنامه راهبردی عملیاتی اشتغال و خودکفایی با حضور پرویز فتاح ­رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس کمیته امداد گفت: هر سال هفت و نیم درصد مددجویان خودکفا و از پوشش خدماتی این نهاد خارج می شوند.
پرویز فتاح افزود: پارسال صد هزار نفر از طریق کمیته امداد مشغول کار شدند که این آمار امسال تا پایان آذر به 140 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد با اشاره به همکاری بانک ها برای پرداخت وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد افزود: پارسال میزان وام هزار میلیارد تومان بود اما پرداختی ها تا هزار و 80 میلیارد تومان هم رسید.  دانلود
 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، شهرام عابدی افزود: از ابتدای سال نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام شد.

او تصریح کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۶۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: از وام‌های پرداختی ۴۰ درصد در روستا و ۶۰ در صد در شهر ایجاد اشتغال شده که در زمینه‌های خدمات، صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی بوده است.

شهرام عابدی افزود: یکی از اهداف اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور در جهت خودکفا نمودن خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا در ۱۱ ماهه گذشته با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان یک هزار و ۸۲۰ نفر از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • ایجاد ۷۸۰۰ فرصت شغلی در استان کردستان
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای ۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آق قلا
  • توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر
  • ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان 
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان