Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان گفت: شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در سراسرکشور است.

به گزارش ایرنا، محمد سعیدی کیا عصر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی و محرومیت زدایی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قلعه گنج کرمان نخستین منطقه پایلوت بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی درکشور بوده که کار محرومیت زدایی از آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان از ظرفیت هر منطقه برای رفع محرومیت به نحو احسن استفاده خواهد کرد.
وی بیان کرد: طرحهای بنیاد در مناطق محروم با مشارکت و تعامل مردم اجرا خواهد شد.
وی زمان طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده را بیش از پنج سال دانست و افزود: بعد از شناسایی ظرفیت ها و مشکلات منطقه از سوی مشاوران، بنیاد مستضعفان کار خود را در این شهرستان شروع خواهد کرد.
سعیدی کیا بر همکاری مردم و مسئولان برای محرومیت زدایی از شهرستان لنده تاکید کرد.
وی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان با اجرای کارهای عام المنفعه و با اعتماد سازی مردم تاکنون خدمات زیادی در کشور ارائه داده است.
رییس بنیاد مستضعفان عنوان کرد: این بنیاد در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پروش و اقتصاد با اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با دولت همکاری می کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان است ،گفت: توجه جدی به محرومیت زدایی باید در اولویت همه مسئولان قرار گیرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: تاکنون بنیاد مستضعفان خدمات زیادی به مناطق محروم ارائه داده است.
وی عنوان کرد: باید همه مسئولان از این ظرفیت برای محرومیت زدایی شهرستان لنده به نحو احسن استفاده کنند.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: بازسازی و محرومیت زدایی لنده نیازمند تلاش جهادی مسئولان است.
عدل هاشمی پور با اشاره به ظرفیت های معدنی و کشاورزی لنده اظهار داشت: نیاز است بنیاد مستضعفان از این ظرفیت ها برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی جوانان بیکار استفاده کنند.
وی افزود: در صورت حمایت همه جانبه بنیاد مستضعفان شهرستان محروم لنده آینده درخشانی خواهد داشت.
شهرستان 21 هزار نفری لنده با پنج هزارو 560 خانوار، 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور است.
گزارشگر: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: علیزاده
7531/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم