Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان با اعلام این مطلب از اجرایی شدن برنامه توسعه آموزش سافت‌بال در مدارس استان فراتر از طرح برتام خبرداد و اظهار کرد: برای انجام این برنامه سعی کردیم از پایه در مدارس شروع کنیم و تا رده‌های بالا ادامه دهیم؛ دو سال پیش زیر نظر فدراسیون جهانی و مربی که از طرف این فدراسیون به ایران آمد طرح اجرا شد و برنامه و کتاب‌های آموزشی سافت‌بال در اختیار مدارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رؤیا زنگنه تصریح کرد: از آنجایی که همیشه اصفهان در این قبیل برنامه‌ها حضور فعالی دارد، نمایندگانی از این استان برای شرکت در این دوره اعزام شدند و قرار بر این شد که در مدارس کشور زنگ ورزش رشته سافت‌بال آموزش داده شود.

وی ادامه داد: کار بزرگ و خوبی بود و در عین حال سخت زیرا باید با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادیم که خوشبختانه با همکاری خوب آموزش و پرورش به مشکلی برنخوردیم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان خاطرنشان کرد: از سال گذشته کار را در استان اصفهان آغاز کرده‌ایم به طوری که تا این لحظه حدود 600 دانش‌آموز دبستانی و راهنمایی در این طرح در حال آموزش هستند و تا آخر سال سعی داریم این تعداد را به هزار نفر برسانیم.

زنگنه تأکید کرد: طرح «برتام» تنها مختص دانش‌آموزان 9 تا 12 سال یعنی مقاطع چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است، اما در اصفهان از این هم فراتر رفته‌ایم و همه مقاطع تحصیلی را پوشش داده‌ایم، در حقیقت اجرای این برنامه در این سطح تنها در استان اصفهان صورت گرفته و در هیچ جای کشور این گونه نبوده است.

رئیس کمیته سافت‌بال استان اصفهان در پایان اذعان داشت: آنچه در کار ما تعلل ایجاد می‌کند کمبود تجهیزات این رشته است که پاسخگوی نیاز این تعداد دانش‌آموز در استان نیست و گران‌قیمت بودن این وسایل ما را با مشکل مواجه کرده است .

 

انتهای پیام/م

 

استعدادیابی سافت‌بال فراتر از طرح «برتام» در استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»