Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث استان تهران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای مسافران نوروزی در تهران گفت: ۴۰ درصد تخفیف واحدهای اقامتی به همراه ۵۰ درصد تخفیف ورودی موزه‌ها از جمله این برنامه‌ها برای مسافران در ایام نوروز در تهران است. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، علی رفیعی عصر امروز در چهارمین جلسه شورای ترافیک استان که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران و سایر اعضا برگزار شد، با اشاره به خدمات ستاد سفر استان تهران اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که مصوبه هئیت دولت در آذر ماه سال 95 است مجدداً به تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان ابلاغ شده و فعالیت خود را ارتقاء داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد خدمات سفر به صورت دائمی است؛ اما در فصل تابستان و ایام نوروز که پیک سفر است، فعالیت‌ها بیشتر می شود، ولی در طول سال همواره هماهنگی‌ها و آمارها ارائه می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث استان تهران با اشاره به ضرورت ارائه سفرهای ارزان در استان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا از ظرفیت خالی ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای استان استفاده کنیم و آن‌ها را با واحدهای اقامتی ممزوج کنیم تا سفرهای ارزان‌تری ارائه شود.

50 درصد دفاتر خدمات مسافرتی در استان تهران فعالیت می‌کنند

رفیعی عنوان کرد: در استان تهران به دلیل اهمیّت شکایات از دستگاه‌های خدماتی سفر استان، کمیته ویژهای جهت رسیدگی به شکایات مردمی از نوروز 96 تعبیه شده است؛ چرا که به واسطه اینکه تهران از مقاصد مسافرفرست است و 50 درصد دفاتر خدمات مسافرتی در استان تهران حضور دارند این موضوع اهمیّت مضاعفی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت استان تهران برای پذیرایی از مسافران گفت: در نوروز 96 ظرفیت‌ استان در پذیرش مسافر در هتل‌ها 6304 نفر، هتل آپارتمان‌ها 1489نفر،2500 نفر در کمپ‌های موقت، 5374 نفر در آموزش و پرورش بود که در مجموع در یک شب، ظرفیت اقامت 32677 نفر در استان تهران وجود داشت که البته با توجه به ظرفیت سوله‌های بحران این رقم افزایش پیدا می‌کند.

تورهای استان گردی تهران در نوروز 97 اجرایی می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث استان تهران تأکید کرد: اکنون استان تهران به یکی از مقاصد سفر ارزان تبدیل شده است که با تخفیف‌های ارائه شده و همچنین تهران‌گردی به عنوان برند گردشگری شهری ظرفیت زیادی برای پذیرش مسافر و گردشگر در ایام خاص سال دارد.

رفیعی همچنین با اشاره به اینکه پیک گردشگر خارجی بعد از نوروز است خاطرنشان کرد: در بخش امدادی، خدماتی و بهداشتی تعداد پایگاه‌های ناجا 306 پایگاه ثابت و سیار، هلال احمر 29 پایگاه، اورژانس 157 پایگاه، امداد خوردو 170 پایگاه و قضات کشیک 175 نفر بودند.

وی با بیان اینکه در همه ابعاد رشد گردشگری استان تهران را در ایام نوروز داشتیم و امید است برای سال 97 نیز این روند ادامه پیدا کند گفت: در سال 97 با توجه به هماهنگی با شهرستان‌ها، تورهای استان‌گردی را در سطح استان داریم که مقیاس آن افزایش پیدا می‌کند.

تور دائمی در تهران فعال می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث استان تهران عنوان کرد: در شهر تهران تور دائمی نداریم که درخواست داریم با مشارکت ارگان‌ها این اتفاق رُخ دهد که مطالعات علمی و اجرایی آن انجام شده و تنها باید ایستگاه‌ها و مسیرهای عبوری آن مشخص شوند.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: برای نوروز 97 ، 40 درصد تخفیف واحدهای اقامتی، 50 درصد تخفیف ورودی موزه‌ها اعمال می‌شود، ضمن اینکه درصدد هستیم در خطوط مترو و اتوبوس‌های تندرو نیز با ارائه کارت تهران‌گردی تخفیف 100 درصدی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد قوچانی سردبیر و صاحب‌امتیاز نشریات "آگاهی نو" و "کتاب نامه" طی نامه‌ای سرگشاده به سازمان تامین اجتماعی، روش برخورد "مغازه"ای کارشناسان این سازمان را برای تایید لیست بیمه مطبوعات مورد نقد قرار داده است‌. متن این نامه که در صفحه‌ی شخصی او در اینستاگرام منتشر شده به این شرح است:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی

دو مجله "آگاهی نو" و "کتاب نامه" با تولید محتوایی بیش از دو هزار صفحه در سال چهار نفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم چون بودجه‌اش را نداریم و تا حالا خودمان هم‌زمان منشی و مدیر هم بوده‌ایم. درباره این چهار نفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت می‌کنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و چون حرفه روزنامه‌نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم. بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند. مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است. سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم ؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو می‌کنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه‌نگاران برخورد اداری کنم! ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیردولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد . اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم . چرا در شب‌های صفحه‌بندی که تا صبح کار می‌کنیم بازرس نمی‌فرستید؟ اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید . قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل می‌کند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر می‌شود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره اش را بالا ببریم. روزنامه‌نگاری را به رسمیت بشناسید ... رونوشت : ۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲. وزارت کار ۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک ... ۲۵۹۵۷ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901166

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی