Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تشییع پیکر شهید محسن برزگرزاده اظهار داشت: بهترین راه شکرگزاری نعمت ولایت، ولایت‌مداری و ماندن پشت سر رهبری، ولایت فقیه و فرمانده کل قواست که امروز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به طرق مختلف، این ولایت‌مداری را به نمایش می‌گذارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد : در نیروی زمینی ارتش، بیش از 46 هزار شهید وجود دارد که شهید محسن برزگرزاده آخرین شهید نیروی زمینی نیست و اولین آن‌ها هم نبوده، بلکه در باغ شهادت روی عاشقان شهادت همیشه باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: در قاموس سربازی واژه تسلیت وجود ندارد، بلکه از روی احساسات و عواطف شهادت این هم‌رزم فداکار و شجاع را به مادر، پدر، همسر و فرزندان شهید تسلیت و تبریک می‌گوییم و خانواده‌ای که خاستگاه آن‌ها ایثار و شهادت است و شهیدی به معراج می‌رود، خانواده معراجی هستند.
وی افزود: خانواده شهید برزگرزاده جزو اولیای الهی هستند؛ مگر می‌شود خانواده‌ای در زمره اولیای خدا نباشد و شهیدی از آن به‌سوی آسمان و الله پر بکشد؟ از دامن‌ پاک مادر عزیز و از دسترنج مطهر پدر بزرگواری این شهید به معراج خدا پرواز کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آیات الهی داریم که یک رزمنده متعهد و باتقوا برابر با 10 نفر نیروی رزمی است و خداوند متعال هم این مطلب را در میان نیروهای کلاه‌سبز تیپ 65 نیروهای مخصوص قرار داده که بنده نه به‌عنوان فرمانده نیروی زمینی بلکه به‌مثابه یک شهروند، ادعا می‌کنم که هر کدام از عزیزان تیپ 65 به‌منزله 10 رزمنده دلاور هستند.
امیر سرتیپ حیدری تأکید کرد: اگر امروز شهید برزگرزاده را از دست‌ داده‌ایم، به معنای آن است که 10 نفر نیروی مبارز، شجاع و فداکار را از دست‌ داده‌ایم؛ چون پر کردن جای یک کلاه‌سبز برای ارتش و نیروی زمینی بسیار سخت است؛ چراکه این عزیزان در تمام مأموریت‌ها از بدو شکل‌گیری انقلاب تا امروز پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و هستند.
وی اظهار کرد: میادین آموزشی برای ما کمتر از میدان مبارزه برابر دشمن نیست؛ در میدان جنگ در رزمگاه با دشمن می‌جنگیم و در میدان آموزش و در رزمگاه آموزش یاد می‌گیریم گه چگونه با دشمن بجنگیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: محسن برزگرزاده انسان شریف و به خدا پیوسته است که در دوران دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی برابر منافقین کثیف و جهنمی سرافرازی و رزمندگی کرده و در بحث آموزش هم از اساتید برجسته تیپ 65 بود که انصافاً پر کردن جای این استاد ممتاز، برجسته و فرهیخته آموزش برای تیپ 65 و نیروی زمینی ارتش بسیار سخت و دشوار است؛ این اساتید مسؤولیت بسیار بزرگی بر عهده‌ دارند.
شهید سروان محسن برزگرزاده از مربیان برجسته تیپ 65 نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که چند روز گذشته و در حین انجام مأموریت آموزشی دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت؛ از این شهید بزرگوار، دو فرزند پسر به یادگار مانده است تا ادامه‌دهنده راه پدر باشند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است