Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، در این یادداشت آمده است:

نظر به اینکه برخی افراد با سوابق قبلی بدون لحاظ واقعیت ها و از روی غرض ورزی و با رفتاری هدف دار با انتشار گفتگوها و مطالبی کذب و نخ نما شده ضمن ایراد اتهام به مجموعه باشگاه، موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی و هواداران را  فراهم آورده اند، لذا این باشگاه ضمن رصد منابع انتشار این اخبار، در زمان مقتضی نسبت به پیگیری های حقوقی علیه این افراد اقدام می نماید و تا با پیدا شدن هویت و هدف اصلی این افراد، ریشه های پنهانی آن مورد شناسایی جامعه هواداران سپاهان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند