Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات از برنامه این واحد دانشگاهی برای افزایش پذیرش دانشجویان غیرایرانی با تکیه بر پذیرش داوطلبان آموزش عالی از کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر کرم‌اله دانش با ابراز امیدواری نسبت به فعالیت‌های اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی جهت توسعه ارتباطات علمی بین المللی، خاطرنشان کرد: افزایش پذیرش دانشجو از کشورهای اسلامی در مقاطع مختلف بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به تحقق مأموریت خود در جهان اسلام نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در واحد علوم و تحقیقات را ۴۸ نفر عنوان و اعلام کرد: عمده این دانشجویان از کشورهای افغانستان و عراق هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات افزود: از ۴۸ دانشجوی غیرایرانی شاغل به تحصیل در واحد علوم و تحقیقات، ۲۷ نفر در مقطع کارشناسی، ۱۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۴ نفر در مقطع دکتری تخصصی شاغل به تحصیل هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به سیاست‌های دانشگاه جهت جذب بیشتر دانشجوی خارجی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و برنامه‌های جدید واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه بتواند تعداد بیشتری دانشجوی غیرایرانی در سال آینده پذیرش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج