Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: ردپای انقلاب اسلامی باید بیشتر از اینها در جشنواره‌های قرآنی ما دیده شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای آنا، محمدجواد نیک‌روش، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در شصت و نهمین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها گفت: آنچه که ما در قالب جشنواره پیگیری می‌کنیم سابقه‌ای چند ده ساله دارد اما اینکه چه هدفی را دنبال کرده است مورد سوال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما باید بعد از چهار دهه برگزاری این مسابقات از گزارش‌های کمی به گزارش‌های اثرسنجی برسیم. ساز و کار ارزیابی آثار پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، اگر ما اینجا از این موضوع صحبت نکنیم هیچ جای دیگر به آن پرداخته نخواهد شد.

نیک‌روش با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی دانشگاهیان در دو سطح قابل بررسی است، ‌افزود: یک سطح ترویجی است که در این زمینه مشابه این جشنواره،‌ نمونه‌های زیادی در کشور داریم. چه فرقی باید در جشنواره دانشگاهیان نسبت به دیگر جشنواره‌ها وجود داشته باشد؟‌

وی افزود: بخش تخصصی کار ما این است که ما ردپای منظومه فکری مقام معظم رهبری در موضوع قرآن را در این جشنواره ببینیم. اینکه به مبانی علوم انسانی باید پرداخته شود در کجای این جشنواره تعریف شده است؟ اساساً نسبت این جشنواره با نظام اسلامی در چیست؟ ما مشابه این مسابقات در همه کشورهای اسلامی داریم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان بیان کرد: به نظر می‌رسد اگر بتوانیم جشنواره خود را به مسائل دیگر گره بزنیم تا حدودی به مطلوب نزدیک شده باشیم. ردپای انقلاب اسلامی باید بیشتر از اینها در جشنواره‌های قرآنی ما دیده شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند