Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:27:03 GMT

ترکیب اولیه ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۹۳۴۵

ترکیب اولیه ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان اعلام شد

ترکیب دو تیم اولیه ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان برای بازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان موفق‌ترین تیم نیم فصل دوم لیگ تا دقایقی دیگر در استادیوم نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان است و شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال ادامه روند بردهای خودشان در دور برگشت لیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس لیستی که پیش از آغاز بازی از جانب دو تیم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته ذوب‌آهن این بازی را با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمدنژاد مهدی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، جرج ولسیانی،محمد ستاری،مهدی رجب‌زاده، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و  کی‌روش استنلی آغاز می‌کند که غیبت بختیاررحمانی و اکبر ایمانی دو هافبک تاثیرگذار ذوب‌آهن در لیست 18 نفره کمی ابهام به همراه دارد. صنعت نفت هم با حضور سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، حسین بغلانی، مگنو باتیستا، زبیر نیک‌نفس، آگوستو سزار، محمدامین درویشی، محمد شادکام، حامد پاکدل به زمین خواهد آمد. قضاوت این بازی که از ساعت 15 در استادیوم نقش جهان آغاز می‌شود بر عهده محمد حسین زاهدی‌فر خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در بانکو تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با ترکیب باقر محمدى، محمد حسین درخشانی، مهدى کریمى، سالار آقاپور، بهروز عظیمى برابر ازبکستان به میدان می‌رود.

برنده این دیدار در مرحله پایانی به مصاف تایلند میزبان مسابقات می‌رود.  

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی