Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی سانحه اندوه بار کشتی نفتکش "سانچی"و سوختن و غرق شدن آن که به جان باختن ٣٢ تن از دریانوردان منجر شد پرچم جمهوری اسلامی ایران در اسکله طرح توسعه (بندر شهید بهشتی چابهار) نیمه افراشته و به یاد دریانوردان کشتی نفتی ادای احترام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، در پی سانحه تلخ و اندوه بار حادثه تصادم کشتی نفتکش «سانچی»، پرچم ایران در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به حالت نیمه افراشته در آمد و مراسم بزرگداشتی با حضور مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی و مدیران شرکت ملی نفتکش چابهار در اسکله طرح توسعه بندر شهید بهشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم پس از قرائت تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و احترام نظامی یگان حفاظت بندر، متن پیام تسلیت مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی قرائت شد و به منظور گرامی داشتن یاد و خاطره و پرواز عاشقانه دریانوردان کشتی «سانچی» و ابراز همدردی با  آلام و تسکین دلهای خانواده های داغدار این عزیزان، شاخه های گل سرخ بدرقه پرواز عاشقانه شان، به آبهای دریای عمان نثار شد.

 کشتی نفتکش "سانچی" حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی از ایران به سمت کره جنوبی در حرکت بود که در شانزدهم دی ماه در آبهای ساحلی کشور چین دچار تصادم با کشتی هنگ کنگی حامل غله و حادثه دریایی شد که با وجود عملیات اطفاء حریق و جستجو و نجات دریایی، متأسفانه پس از هشت شبانه روز سوختن در میان شعله های مهیب آتش غرق شد و کلیه دریانوردان و خدمه کشتی آن که ٣٠ نفر ایرانی و ٢ نفر بنگلادشی بودند در این حادثه جان باختند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات مؤثری اجرا شده که یکی از آنها خط کشی محورها است، افزود: در این راستا، در یکسال گذشته، خط کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ امانی این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی شده است.

وی تهیه و نصب ۷۰۰ متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تأمین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای اعلام کرد و گفت: تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان است.

کرد گفت: تهیه، نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان طی این بازه زمانی اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 6089672

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان