Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تراکتورسازی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب سایپا شد

به گزارش وب سایت نود ، تراکتورسازی که در ۳ هفته گذشته نتوانسته بود نتایج دلخواه را کسب کند و این نتایج باعث کنار گذاشتن یحیی گل محمدی شده بود در این هفته نیز مغلوب سایپا شد.

در این دیدار مجتبی حسینی به طور موقت سرمربی تراکتورسازی بود و در نیمه اول گلی نداشت ولی در نیمه دوم مهدی ترابی توانست تیمش را با یک گل از حریف پیش بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند که ایرانپوریان در مصاف با فلاح زاده ناکام ماند ولی چند دقیقه بعد ایرانپوریان با ضربه سر جبران مافات کرد ولی نهایتا این سایپا بود که با ضربه پنالتی ترابی توانست پس از ۷ سال تراکتورسازی را شکست دهد


ژوردی مارتینز، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی.
سرمربی: سید مجتبی حسینی
سایپا تهران
حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی.
سرمربی: علی دایی

 دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: روی پاس ترابی فرصت خوبی نصیب رمضانی شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت

دقیقه ۲۸: پاس در عرض ایرانپوریان پشت محوطه جریمه به کیانی رسید و ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت

دقیقه ۳۱: پاس در عمق اسماعیلی فر با اشتباه مدافعین سایپا به محمد ابراهیمی رسید و این بازیکن در شرایطی که تنها حامد فلاح زاده را پیش رو داشت در گلزنی ناکام ماند

دقیقه ۳۸: این بار احسان پهلوان شانس خود را با ضربات از راه دور امتحان کرد که ضربه محکم این بازیکن نیز در چارچوب جای نداشت

دقیقه ۵۲: ارسال محمد ابراهیمی در محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید که ضربه این بازیکن را فلاح زاده به سادگی مهار کرد

دقیقه ۶۰: ضربه ناگهانی حاتمی به بیرون رفت

دقیقه ۶۲: ( گل اول سایپا ) ضربه فنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه گل اول سایپا را رقم زد

ذقیقه ۶۶: با خطای بازیکنان سایپا روی پهلوان در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی ایرانپوریان توسط فلاح زاده مهار شد

دقیقه ۷۰:( گل اول تراکتورسازی) بازیکنان تراکتورسازی روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شدند و ارسال محمد ابراهیمی در دهانه دروازه با ضربه سر ایرانپوریان به گل اول تراکتورسازی تبدیل شد

دقیقه ۷۴: ( گل اول سایپا )  برخورد توپ به دستان نادری مدافع تراکتورسازی در محوطه جریمه یک پنالتی برای سایپا رقم زد و مهدی ترابی خودش و تیمش را ۲ گله کرد

دقیقه ۸۲: ضربه سر خطرناک حاتمی با فاصله کمی به بیرون رفت

دقیقه ۹۲: ضربه کاشته ایرانپوریان با فاصله کمی به بیرون رفت

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

۶۰۶۱۰

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است. 

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند