Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، نماینده ارشد دموکرات در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه گفت شهادت رئیس یک شرکت تحقیقاتی سیاسی در کنگره آمریکا نشان می‌دهد فروش املاک از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به اتباع روس ممکن است شامل پول‌شویی نیز بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته رونوشتی از مصاحبه روز 14 نوامبر با بنیان‌گذار شرکت «فیوژن جی پی اس» منتشر کرد. این شرکت برای تحقیق درباره ارتباط ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه در زمان پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از یک جاسوس انگلیسی کمک گرفته بود و اکنون پرونده‌ای در این‌باره تهیه کرده است.

آدام شیف، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در این‌باره گفت: «این رونوشت‌ها اتهامات بسیار جدی مبنی بر این مطرح کرده است مبنی بر آنکه سازمان ترامپ ممکن است با با اتباع روس، دست به پول‌شویی زده باشد».

این در حالی است که سازمان ترامپ این اتهامات را بی اساس اعلام کرده است.

با این حال، یک نماینده دموکرات دیگر در این کمیته که اکثر اعضای آن را جمهوری‌خواهان تشکیل می‌دهند، در گفتگو با سی ان ان گفت این شرکت «مدارک مستدلی ارائه نکرده است و من فکر می‌کنم این مسئله مهمی است. وی تنها اتهاماتی مطرح کرده است».

این کمیته در مجلس نمایندگان آمریکا یکی از 3 تحقیقات قانونی درباره احتمال تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه را انجام می‌دهد. رابرت مولر، مشاور ویژه، نیز مسئول انجام تحقیقات دیگری از جانب وزارت دادگستری این کشور است. مسکو ادعاهای آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا برای کمک به ترامپ را رد کرده و هر گونه تبانی با تیم ترامپ را تکذیب کرده است.

رئیس این شرکت فیوژن جی پی اس در شهادت خود گفت این شرکت فروش آپارتمان‌های متعلق به ترامپ در نیویورک، میامی، پاناما و تورنتو را به دقت بررسی کرده است.

وی در این‌باره گفت: «معاملات ملکی بسیاری انجام شده است که خریدار اصلی آن‌ها قابل تشخیص نیست». وی افزود: «گاهی نیز املاکی خریداری شده و به فروش می‌رسیدند به طوری که این املاک با یک بها خریداری می‌شدند و اندکی پس از آن، با بهای کمتر به فروش می‌رسیدند و این به هیچ وجه برای ما قابل درک نبود. ما الگوهای خرید و فروشی مشاهده کردیم که به نظر ما، نشان دهنده پول‌شویی است.»

این در حالی است که آلن گارتن، مشاور ارشد سازمان ترامپ، این اظهارات را رد کرده است. وی این اتهامات را «به طور کلی بی‌ملاحظه و بی اساس» خواند.

 

انتهای پیام/

مطرح شدن احتمال ارتکاب پول‌شویی توسط ترامپ در معاملات تجاری با روس‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت