Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صالح مربی تیم پیکان گفت: در هفته‌های اخیر امتیازات با ارزشی را از دست داده‌ایم ولی برای جبران آن امتیازها ناامید نشده‌ایم.

مجید صالح درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص شرایط تیم پیکان پیش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: این هفته هم مانند هفته‌های گذشته خودمان را برای بازی مقابل فولاد خوزستان آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته با سپیدرود بازی کردیم و این هفته پس از آنالیز تیم فولاد شرایط تمرینی‌مان به گونه‌ای بوده که در دیدار با فولاد به دنبال کسب بهترین نتیجه باشیم.

وی ادامه داد: فولاد حتما داشته‌های خوبی دارد که در رده سوم جدول قرار دارد.‌ ما می‌دانیم بازی دشواری برابر این تیم داریم. این بازی در زمین فولاد است و ما برای آنکه در کورس باقی بمانیم باید از این مسابقه با امتیاز خارج شویم تا فاصله‌مان با بالای جدول افزایش پیدا نکند. با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم سعی خواهیم کرد در جریان مسابقه از آن نقاطی که شکاف‌های موجود در تیم فولاد است نهایت استفاده را ببریم و با ارائه نمایشی قابل قبول خوشحال به تهران برگردیم.

مربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش در 8 مسابقه قبلی رنگ پیروزی را ندیده است، گفت: قطعا ایرادهایی داشتیم که از کسب 3 امتیاز محروم مانده‌ایم. با وجود اینکه کیفیت بازی‌های‌مان نسبت به نیم‌فصل اول به مراتب بالاتر رفته است، ولی در استفاده از فرصت‌ها بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. در این مدت تلاش زیادی کرده‌ایم تا مشکل گلزنی‌مان را برطرف کنیم و البته در تمام تیم‌های دنیا چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود. ما هم می‌دانیم که راهکارهایی که در نظر گرفته‌ایم به نتیجه می‌رسد.

وی درباره اینکه پیکان توانسته در فصل‌ نقل‌وانتقالات خود را تقویت کند یا خیر، عنوان کرد: در نیم‌فصل دست کادرفنی آن‌قدر باز نیست که بتواند تمامی مهره‌های موردنظرش را جذب کند چرا که اکثر بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌ها هم به سادگی اجازه جدایی بازیکنان خوب‌شان را نمی‌دهند. با این وجود ما شاهین ثاقبی، سجاد مشکل‌پور و پوریا آریاکیا را جذب کردیم و با توجه به اینکه در آستانه هفته پنجم دور برگشت هستیم، این بازیکنان هنوز نتوانسته‌اند به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان تیم برسند ولی در ادامه فصل می‌توانند به تیم کمک بیشتری کنند.

صالح در واکنش به این موضوع که پیکان اگر همچون 8 هفته گذشته در کسب پیروزی ناکام باشد، به طور حتم در میانه جدول هم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شکی نیست که اگر 3 امتیازهای بازی‌های باقیمانده را از دست بدهیم، شرایط‌مان را در جدول از دست می‌دهیم و از رده هفتم جدول به رده‌های پاییین تر می‌رویم. راهکار ما تلاش و کوشش فراوان است تا به نتیجه مطلوب برسیم و امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما هنوز ناامید نشده‌ایم و ایمان داریم که با سعی فراوان به جایگاهی که استحقاق آن را داریم، می‌رسیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد

شاگردان رضا عنایتی با یک شکست خانگی، بار دیگر خطر سقوط را حس کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 81 زننده گل پیروزی‌بخش شاگردان مجتبی حسینی بود تا آلومینیوم پس از پنج هفته با پیروزی در لیگ برتر آشتی کند.

آلومینیوم اراک با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان نیز با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند