Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کاشانی رئیس هیأت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهاراتش درباره سرپرست اسبق این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر کاشانی در خصوص تساوی دیروز پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت:

پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و به نظرم وضعیت در آینده بهتر از این هم خواهد شد. باید همه با هم دست به‌دست یکدیگر بدهیم و به پرسپولیس کمک کنیم تا این تیم در روند اهداف روبه‌رشدش موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اظهارنظری که از او علیه سعید شیرینی سرپرست اسبق تیم پرسپولیس منتشر شده بود، افزود:‌

متأسفانه حرف‌های من به‌گونه دیگری انعکاس داده شد. برخی‌ها جای فاعل و فعل را عوض می‌کنند و این مسائل می‌شود که حرف‌های من به‌گونه دیگری منعکس می‌شود. من هیچ‌گاه درباره سعید شیرینی حرف بدی نزدم و او همواره یار و یاور پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه بوده، هست و خواهد بود.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:

تیم پرسپولیس هواداران خاص و عام دارد و شیرینی هم به‌عنوان یکی از این هواداران خاص همواره در کنار پرسپولیس بوده و به ما کمک کرده است. من علیه او صحبتی نکردم اما متأسفانه حرف‌هایم به گونه دیگری انعکاس داده شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه

به گزارش «تابناک»، سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می کنند، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند