Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما،  به نقل از اسپوتنيک، سوزان براودي روزنامه نگار و نويسنده ادعا کرده است مايکل داگلاس بازيگر معروف آمريکايي در اواخر دهه هشتاد ميلادي وي را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است. اين روزنامه نگار مي گويد اين حادثه زماني روي داد که وي مسئوليت مديريت دفتر شرکت توليدي داگلاس را در شهر نيويورک بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


­

پيشتر و قبل از مطرح شدن اين ادعاها، داگلاس در اقدامي پيشگيرانه، ادعاهايي را که در زمينه آزار و اذيت جنسي عليه وي مطرح مي شود تکذيب کرد. داگلاس 73 ساله که با سايت ددلاين(Deadline) صحبت مي کرد گفت انتظار دارد يکي از کارمندان سابقش ادعاهايي را عليه وي مطرح کند ولي وي اين ادعا را دروغ محض مي داند و تاکيد کرد وي هيچگاه عليه زنان رفتارهاي نامناسب نداشته است.

سوزان براودي، از سوي ديگر، در گفتگو با نشريه هاليوود ريپورتر ادعا کرد اين بازيگر در آن زمان گفتگوهايي را درباره موضوعات نامناسب با وي داشت و حتي درباره رابطه نامشروعي که با بازيگر ديگري به نام کاتلين ترنر داشت با وي صحبت مي کرد.

وي با اشاره به برخي ديگر از موارد برخوردهاي نامناسب اين بازيگر گفت:«وي فکر مي کرد چون بسيار قدرتمندتر از من است هر کاري که دلش بخواهد مي تواند انجام دهد.»براودي گفت با برخي افراد ديگر نيز درباره اين مسئله صحبت کرده است. وي گفت «داگلاس از من خواست با امضاي توافقي، از افشاي جزئيات به بيرون جلوگيري کنيم.»

در پي افشاي رسوايي هاي اخلاقي هاروي وينستاين تهيه کننده معروف هاليوود، داگلاس جديدترين نمونه از چهره هاي معروف هاليوود است که به رفتارهاي غير اخلاقي متهم مي شود. ده ها زن و بازيگر هاليوودي، ادعاهاي مشابهي را عليه وينستاين مطرح کرده و وي را به آزار و اذيت جنسي خود متهم کرده اند. بازيگران معروفي چون کوين اسپيسي، داستين هافمن نيز با اتهام هاي مشابهي روبرو شده اند. اين رسوايي ها فقط به عالم سينما محدود نيست و افراد ديگري را عرصه هاي رسانه و سياست امريکا نيز درگير کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # فرزاد فرزین ، موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم