Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سی و یکمین سالگرد شهادت تخریبچی حامد آزما و ۱۲ شهید کوی اندیشه بروجرد به همت پایگاه قدر در مسجد حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها برگزار شد.
حجت‌الاسلام "مهدوی ارفع" دبیر نهضت جهانی نهج‌البلاغه در این مراسم ضمن تشریح اهمیت و فلسفه یاد شهدا بعدازاین همه‌سال گفت: بهترین و روشن‌ترین نشانه زنده‌بودن شهدا همین یادواره‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همه شرکت‌کنندگان در یادواره‌های شهدا دعوت می‌شوند تا اگر گردوغباری از دنیا در وجود انسان قرار دارد پاک شود و انسان با حضور در این مراسم به حقیقت دعوت می‌شوند و دل‌های بسیاری از جوانان و نوجوان را جذب می‌کنند.
حجت‌الاسلام ارفع بیان کرد: شهدای کربلای پنج حاضر نشدند اندازه سرسوزنی از ارزش‌های انقلاب کوتاه بیایند.
مؤسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه هدف دشمن از توطئه‌های اخیر را گرفتن گفتمان انقلابی گری از ما دانست و تصریح کرد: منافع ملی، امنیت، پیشرفت و عزت ما حاصل انقلابی گری است.
در پایان " حاج مجتبی روشن‌روان" رییس سازمان بسیج مداحان کشور مرثیه‌خوانی کرد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • بدجوری دل درد گرفتیم