Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه گرگان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) بانویی است که برای حفظ، ماندگاری و زنده ماندن واقعه عاشورا پرستاری کرد و اگر حضرت زینب کبری(س) نبود بنی امیه خون سیدالشهدا(ع) را پاک می‌کرد اما حضرت زینب(س) اجازه نداد خون شهدا پایمال شود و از اسلام، قرآن، دین پیامبر(ص) و قیام عاشورا پاسداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت زینب کبری(س) علاوه بر نگهداری از کودکان و دختران و بیماران، سختی‎ها و فشارهای بسیاری را متحمل شد اما همواره از اسلام پرستاری کرد.

امام جمعه گرگان گفت: باید قدر پرستاران دلسوز را دانسته و مشکلات این قشر برطرف شود تا با شوق به این خدمت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به 29 دی روز هوای پاک اظهار داشت: هوا از بهترین نعمت‎های خداست و نباید این نعمت خداوند را آلوده و خراب کنیم اما امروزه با توجه به پیشرفت علم و صنعت، آلودگی هوا افزایش یافته است.

وی افزود: همه موظف هستیم و تکلیف شرعی داریم که اجازه ندهیم هوا آلوده شود و این گناه کبیره است اگر هوا را آلوده کرده و دیگران را مریض کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی‎تواند هوا را پاک نگه دارد و همه ما به عنوان یک وظیفه شرعی باید هوا را حفظ و پاک نگه داریم.

وی همچنین با اشاره به حادثه کشتی سانچی گفت: در این حادثه تلخ در همان لحظات اولیه همه 32 نفر نیروهای داخل کشتی جان خود را از دست داده بودند و واقعا مصیبت بزرگ و سختی برای خانواده‌های این نیروها و ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اما عده‌ای پس از این حادثه با موج‎سواری سعی کردند برعلیه نظام اسلامی تبلیغ کنند که مقصد این کشتی کره شمالی بوده و یا اینکه چرا پرچم کشور دیگری بر روی کشتی نصب بوده است.

نورمفیدی گفت: سفیر کره جنوبی در ایران رسما اعلام کرده که این کشتی 136 هزار تن مواد سوختنی برای کره جنوبی حمل می‌کرده و علت نصب کردن پرچم پاناما هم این است که عبور و مرور برای برخی از کشورها آسان‌تر است.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: اما عده‌ای از این حادثه در حال موج سواری بوده و برای انحراف افکار مردم ایران تلاش می‌کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم