Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه امروز آحاد مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست به گریبان هستند، افزود: بدون تردید این مشکلات با وحدت و همدلی بین دولت و مردم و تلاش بیش از پیش مسئولان اجرایی قابل حل است.
وی اظهار کرد: توجه به اشتغال جوانان و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در شهرها و روستاها از جمله رویکردهای مورد نیاز دولت برای رفع مشکلات جامعه است و برای تحقق چنین هدفی باید همه دست در دست هم دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مطهری اصل به تقابل آمریکائی ها با ایران اشاره کرد و با بیان اینکه این تقابل و کینه توزی های آمریکائی از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته است، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در طول این سال ها با شناخت دقیق دشمن، در تمامی عرصه های پیروز شده اند و این پیروزی ها به فضل الهی ادامه خواهد یافت.
وی به سخنان مضخک و بی اساس رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران و مسلمانان جهان اشاره کرد و افزود: وی همواره در تریبون های مختلف عادت به خنداندن مردم دنیا دارد و تمامی سخنانش ناشی از حماقت است.
وی ادامه داد: توهین به ملت های مختلف جهان از سوی رئیس جمهوری آمریکا نشات گرفته از ناکامی ها و شکست های پی در پی آنان در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان است.
وی موضع گیری آمریکا در باره قدس شریف را توهین به میلیون ها مسلمان فلسطینی و سایر کشورها دانست و یادآور شد: رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرا رسیدن سوم بهمن مصادف با 5 جمادی الثانی سالروز، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، رفع مشکلات جامعه پرستاری کشور و استان را خواستار شد و گفت: پرستاران باید به جایگاه خود ارزش قائل باشند زیرا روز پرستار به عنوان ولادت حضرت زینب(س)، شیرزن دشت کربلا مزین است.
حجت الاسلام مطهری اصل اضافه کرد: بیشتر کارهای بیمارستانی بر عهده قشر زحمت کش پرستاران است و اگر این قشر با نیت خالصانه با بیماران رفتار کنند به جایگاه ارزشی خود خواهند رسید.
** خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود