Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی مرادی در خطبه اول نماز جمعه امروز بیجار با تشریح اقدامات دولت آمریکا در نقض آشکار برجام افزود: این ملت، همواره گوش به فرمان رهبری با بصیرت و با صلابت پای آرمان های خود ایستاده اند و در صورت هر اقدام نا بخردانه توسط دولت آمریکا، به پیروی از رهبر معظم انقلاب، برجام را به آتش خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در بخش دیگری از خطبه نماز اظهار کرد: کانال های تلگرامی، فضای مجازی بعلت سوء استفاده دشمنان، باید بطور جدی بوسیله مسئولین کنترل شود.
وی با بیان ضرورت تقوا و رعایت شئونات اسلامی در همه برنامه های زندگی انسان افزود: یکی از برنامه ها و فضای ایجاد شده در زندگی امروز، موضوع فضای مجازی است که بعنوان یکی از اقلام سبد زندگی در حال جا باز کردن است.
وی به برنامه مدیریت فضای مجازی در جهان اشاره و اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان، نسبت به فضای مجازی، بی مسئولیت نیست و نظارت و مقررات سفت و سختی را در این حوزه تصویب کرده اند.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و فتنه انگیزی دشمن از طریق فضای مجازی یادآور شد: فضای مجازی در کشورمان از کمترین نظارت ها برخوردار است و دشمن از همین فرصت نهایت سوء استفاده را کرده و به فتنه انگیزی پرداخت.
امام جمعه شهر بیجار با تذکر نسبت به نبود نظارت ها در فضای مجازی گفت: انتظار نمازگزاران جمعه و جماعت از مسئولین و مجلس شورای اسلامی این است که با تقویت نرم افزارهای پیام رسان ملی، نظارت بیشتری بر محتوای فضای مجازی داشته باشند.
مرادی با اشاره به این که حفظ ارزش های اخلاقی هر ملتی در جهان، یک کار عقلانی است، بیان کرد: پاسداری و حفاظت از ارزش های نظام های حاکم در کشورهای جهان، از نظر عقلانی، ایجاب می کند که نسبت به فضای مجازی بی تفاوت نباشیم.
حجت الاسلام مرادی در خطبه دوم خود با اشاره به سفر استاندار کردستان به بیجار اظهار کرد: امید است این سفر موجب برکت و خیر بیشتر برای مردم محروم دیار گروس باشد.
او اظهار امیدواری کرد؛ این سفرها و حضورها، نوید بخش خبرهای مسرت بخشی در آینده برای مردم انقلابی باشد و شاهد کاهش مهاجرت مردم از بیجار باشیم.
وی افزود: در نشست شورای اداری و گفت و گوهایی که با فعالان اقتصادی برگزار شد، برای آینده شهرستان نویدهای خوبی داده شد که می تواند به زودی نوید بخش شکوفایی اقتصادی و فعالیت های تولیدی برای ایجاد اشتغال بیشتر باشد.
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
7350/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم