Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:33:06 GMT

کرانچار و طاهری رفتنی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۵۶۵۱

ادامه نتایج ضعیف سپاهان و شکست این تیم مقابل سپیدرود باعث شده باشگاه را به اوج شرایط بحرانی رسانده است و این موضوع علاوه بر سیل اعتراض هواداران این تیم، با ورود استاندار اصفهان و دستور ویژه وی برای اقدام فوری در این مورد همراه بوده است.

در همین راستا خبر می‌رسد هیات مدیره باشگاه سپاهان فردا صبح جلسه‌ای فوری برگزار خواهد کرد و طی آن قرار است به وضعیت تیم فوتبال این باشگاه رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها از تغییرات محتمل در خروجی این جلسه حکایت دارد و احتمال برکناری طاهری و کرانچار وجود دارد.

در حال حاضر میان اعضای هیات مدیره اختلاف نظر وجود دارد و کرانچار موافقان و مخالفانی دارد که باید دید در نشست فردا خواسته کدام یک عملی خواهد شد ولی به نظر می‌رسد با توجه به شرایط این تیم تغییرات در این باشگاه محتمل خواهد بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان