Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپ هاینکس به انتقاد از رفتار بازیکنان سابق و فعلی دورتموند پرداخت.

طرفداری - تیم های وردربرمن و بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته نوزدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس، سرمربی باوارایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی صحبت جالبی را رفتار های اخیر بازیکنان دورتموند، انجام داده است.

او در این باره گفت:

جذب بازیکنانی نظیر دمبله و اوبامیانگ؟ فقط می توانم بگویم که از جذب چنین بازیکنانی می خواهم پرهیز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او درباره وضعیت وردربرمن نیز گفت:

آن ها زمانی یکی از مدعیان بودند. باید برابر آن ها هوشیار باشیم و آن ها را دست کم نگیریم.

 شایان ذکر است عثمان دمبله در تابستان نقل و انتقالاتی از تمرین کردن، خودداری می کرد تا این که بالاخره به بارسلونا پیوست. اوبامیانگ نیز در هفته گذشته حواشی زیادی را برای تیمش به وجود آورده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا جهانگرد با تاکید بر اینکه تزریق آنتی‌بیوتیک سفتریاکسون فقط باید با تجویز پزشک و صرفاً در بیمارستان (در مکان مجهز به تجهیزات احیاء و تیم متبحر برای انجام عملیات احیاء) انجام شود، گفت: در صورت مصرف دارو در مراکز فاقد تجهیزات، منجر به عوارض دارویی شده، جان بیمار در خطر خواهد بود.

وی افزود: به‌منظور پایش علائم بالینی و تحت‌نظر به‌منظور پایش وقوع عوارض ناخواسته احتمالی، بیماران باید حداقل 30 دقیقه پس از تزریق تحت نظر باشند و در صورت بروز هر گونه علائم و نشانه های ازدیاد حساسیت، تزریق دارو قطع و اقدامات حمایتی و درمانی لازم بر اساس علائم بالینی انجام گیرد. 

سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت توصیه کرد: از تجویز و مصرف داروی سفتریاکسون در موارد مصرف تایید نشده و فاقد اندیکاسیون‌های تایید شده و همچنین مصرف خودسرانه و غیرمنطقی داروهای آنتی‌بیوتیک از جمله داروی سفتریاکسون اجتناب شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • مدعیان پیروز شدند
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند