Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@20:48:02 GMT

بهای سنگین سلفی با سی و سه پل اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۸۷۴۵

دانش‌آموز 16 ساله مازندرانی که برای گرفتن عکس سلفی روی سی و سه پل اصفهان ایستاده بود، بر اثر بی‌احتیاطی سقوط کرد.ا

ایران نوشت: این حادثه بعدازظهر سه‌شنبه اتفاق افتاد و پسر 16 ساله که درقالب اردوی دانش‌آموزی به اصفهان سفر کرده بود، در بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان بستری شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عصر پنجشنبه با اشاره به آخرین وضعیت پسر دانش‌آموز گفت: متأسفانه وی دچار ضربه شدید به سر و گردن شده و در حال حاضر در حالت کما به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش جهانپور با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات، هوشیاری وی نسبت به دو روز گذشته کمی افزایش یافته است، افزود: همه امکانات بیمارستان برای بهبود وضعیت این دانش‌آموز به‌کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزمصدوم اهل بابل از استان مازندران است، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی، پسر 16 ساله عصر سه‌شنبه هنگام گرفتن عکس سلفی از خود روی سی و سه پل، بر اثر بی‌احتیاطی از یکی از دهانه‌های پل سقوط کرد.

مهر امسال نیز دختربچه دو و نیم ساله که همراه والدین خود از سی و سه پل عبور می‌کرد از روی این پل سقوط کرد و جان خود را از دست داد.پس از آن موضوع نصب نرده و حفاظ چوبی روی این پل مطرح شد اما برخی کارشناسان نسبت به آن اعتراض کردند.بر اساس آخرین اطلاعات چگونگی نصب حفاظ چوبی روی پل‌های تاریخی اصفهان در دست بررسی است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی