Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: محیط، وراثت و تربیت در جهت زندگی انسان کامل باشد انسان به کمال واقعی خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه این سه مثلث در زندگی حضرت زینب(س) وجود دارد، افزود: بزرگان و نویسندگان دنیای اسلام به اسم این بانوی بزرگوار می‌رسند زانوی ادب می‌زنند و این بانو در صفت و کمالات حضرت زینب(س) بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) الگوی جامعه اسلام است، تصریح کرد: معرفت و اطاعت نسبت به خدا، دشمن شناسی ، ایستادن در مقابل دشمن و آماده شدن برای آخرت را از جمله ویژگی یک انسان عاقل و حضرت زینب(س) دانست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: درسی که ما از دو بانو حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌گیریم عفاف و حجاب است و یادگاری این دو بانو کمرنگ شده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام ناجوانمردی‌های عالم به سن ۴۰ سالگی رسیده است، افزود: انقلاب نعمت بزرگی برای کشور بوده اما بعضی‌ها قدردان این نظام و انقلاب نیستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خیابان و کوچه‌هایما هنوز به اسم شهدا است و فرزندان شهدا نفس می‌کشند و در گوشه و کنار شعار‌های ناپسند و نابخردانه داده می‌شود و این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه نسل امروز مشکل معرفتی و شناخت دارد، افزود: نسل امروز مشکل شناختی به نظام ستم شاهی و عدم شناخت به این انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه ما انقلاب را به آسانی به‌دست نیاوردیم، بیان کرد: نسل جوان ما نمی‌داند و مقصر رسانه‌ ملی و فضای مجازی است و باید در این زمینه تبیین کنیم.

قاسمی با عنوان اینکه در حادثه اخیر برخی معترضین برای مشکلات اقتصادی به کف خیابان آمدند، گفت: مردم برای اعتراض به گرانی و بیکاری به خیابان آمدند و ما هم با آنها هم‌زبان هستیم و مرگ بر گرانی، مرگ بر اختلاس سر می‌دهیم و ما با مردمی هستیم که برای رفع مشکلات خود با زبان گویا بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و باهوش هستند، افزود: فتنه ۸۸ توسط مردم با بصیرت و هوشیار از بین رفت.

این مسؤول با بیان اینکه در این چند سال فتنه‌های زیادی اتفاق افتاد، تأکید کرد: تفاوت دو فتنه قبل با این فتنه اخیر تعدی و فحاشی به اصل نظام و خیمه بود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری، گرانی و اختلاس زخم جامعه امروز است، بیان کرد: مسؤولان نظام حواسشان جمع باشد دشمنان بنا دارند عمود و خیمه نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

وی یادآور شد: قریب به 40 سال دشمنان برای انقلاب اسلامی نقشه کشیدند اما مردم با صلابت زیر خیمه ولایت ایستاده‌اند.

قاسمی با تأکید بر اینکه آنهایی که به خیابان آمدند و خواسته برگشت شاه را دارند، آب در هاون کوبیدن است، گفت: مردم با بصیرت با مشت گره کرده به خیابان آمدند و از اصل نظام حمایت کردند.

وی عنوان کرد: دشمن این بار  اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد بلکه اصل نظام را هدف قرار داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند