Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد 1396 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تمام داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 سازمان سنجش آموزش کشور که در نیم سال اول تحصیلی 97-96 در هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام نکرده‌اند می توانند برای ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت این دوره از طریق وب سایت دانشگاه به آدرس iauashkezar.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ac.ir اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در این دوره از تکمیل ظرفیت در رشته‌های کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش سیستم‌های قدرت، ژنتیک، زیست سلولی، میکروبیولوژی و پژوهش هنر دانشجو پذیرش می‌کند.

اسامی پذیرفته شدگان تا نیمه بهمن 96 اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان می‌توانند مطابق زمان‌بندی اعلام شده برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09137708500 و یا شماره تلفن 32725951-035 تماس بگیرند. از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و بهره‌مندی از وام تحصیل دانشجویی، تقسیط شهریه و سایر تسهیلات رفاهی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا