Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر از کمک 635 میلیون تومانی مردم این شهرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: بابلسر پس از شهرستان‌های آمل و بابل، رتبه سوم را در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خود اختصاص داد. به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، علی روستایی آهنگر طی گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات شهرستان بابلسر در زلزله اخیر غرب کشور، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله کرمانشاه، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر بابلسر به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به راه‌اندازی چادرهای هلال احمر در سطح شهرستان بابلسر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، افزود: طی 11 روز بیش از 55 میلیون تومان کمک نقدی از بابلسری‌ها توسط هلال احمر جمع‌آوری شد.
 


رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی شهرستان در هلال احمر تجمیع و به غرب کشور ارسال شد، تصریح کرد: علاوه بر 55 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده توسط هلال احمر؛ 280 میلیون تومان کمک نقدی و 300 میلیون تومان کمک غیرنقدی توسط بابلسری‌ها به زلزله‌دگان اهدا شد.

 

 

این مسئول با تقدیر از مسئولان، مردم و انجمن‌های مردم‌نهاد بابلسر، گفت: شهرداری سوله مدیریت بحران را در اختیار هلال احمر قرار داد تا کالاهای جمع‌آوری شده به دلیل سرما و باران آسیب نبینند.

روستایی ادامه داد: بابلسر از محدود شهرهایی بود که کامیون‌داران به صورت رایگان داوطلب شدند و کالاهای اهدایی مردم را به مناطق زلزله‌زده حمل کردند.

 

 

وی بیان کرد: صنف پلاژداران و کیلکاداران بابلسر به ترتیب 10 میلیون و 11 میلیون تومان کمک نقدی کردند که از آنها خواستیم این کمک‌ها را در قالب غیرنقدی و تامین لوازم گرمایشی اهدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر با اشاره به کمک‌های خوبی که هیئت‌های ورزشی این شهرستان انجام دادند، خاطرنشان کرد: به چند چادر هلال احمر آسیب وارد شد که با حمایت نیروی انتظامی بابلسر، این مشکلات حل شد.

 


این مسئول در پایان با اشاره به عملکرد شهرهای مختلف مازندران در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، گفت: بابلسر پس از شهرستان‌های آمل و بابل، رتبه سوم را در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خود اختصاص داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم