Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:53:10 GMT

پیش بازی آرسنال - کریستال پالاس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۰۱۸۹

پیش بازی آرسنال - کریستال پالاس

دو تیم آرسنال و کریستال پالاس، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها پس از نتایج ضعیف اخیر و همچنین از دست دادن سانچس، به دنبال راهی برای بهبود شرایط هستند. شاگردان ونگر در 3 دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده اند و با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آنها الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی را نیز از دست داده اند و او به زودی راهی منچستریونایتد خواهد شد و در ترکیب آرسنال برای این دیدار حضور نخواهد داشت.بدین ترتیب ونگر و شاگردانش باید راه پیروزی را بدون حضور او پیدا کنند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

 

 

 

در آن سو، کریستال پالاس با کسب 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و رفته رفته در حال بهبود شرایط است. آنها که فصل را بسیار ضعیف شروع کرده بودند، توانستند خود را بالا بکشند و شرایط را عوض کنند. پالاس دو پیروزی پیاپی در دو بازی اخیرش کسب کرده و حالا با اعتماد به نفس پا به امیریتس خواهد ذاشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای پالاس به دست آمده است. کازورلا، ژیرو و ماتلند نیلز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. حضور مونرئال، کوشیلنی و اوزیل هنوز قطعی نیست و سانچس نیز از فهرست تیم خارج شده است. پالاس نیز ویکهم، ساخو، دن، اسکالپ و لوفتوس چیک را در اختیار نخواهد داشت و حضور تاونزند هم هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره