Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@22:50:00 GMT

دیدارهای دانشگاه آزاد معوقه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۰۴۸

دیدارهای دانشگاه آزاد معوقه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های هفته اول و دوم از دوربرگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (2 بهمن‌ماه) با حضور 10 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین،هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار از هفته اول، تیم رده سومی لوازم خانگی کن به مصاف هیات تکواندو شمال‌شرق می رود، شهرداری ورامین رده دومی رو در روی پاس قوامین (رده چهارمی) قرار می‌گیرد. در ادامه هوگوپوشان ملوان نداجا برابر کیلینک بهبد کرج صف آرایی می‌کند و در آخرین دیدار نیز پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه می‌کند. تیم یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

اما در هفته دوم این مسابقات، هیات تکواندو استان البرز با پاس قوامین مبارزه می‌کند، لوازم خانگی کن می‌بایست با تعاونی انقلاب شهریار پیکار کند، تکواندوکاران هیات تکواندو شمال‌شرق به مصاف هوگوپوشان یاسین پیشرو قم می روند و در دیدار پایانی شاهد رقابت دو تیم شهرداری ورامین و ملوان نداجا خواهیم بود. کلینیک بهبد کرج نیز در این هفته استراحت دارد.

همچنین با توجه به در خواست تیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعویق دیدارهای این تیم در هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی اعزامی به نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم، با این درخواست موافقت کرد.برهمین اساس برگزاری دیدار دانشگاه آزاد اسلامی با تیم هیات تکواندو استان البرز و پالایش نفت آبادان به هفته‌های آینده موکول شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 9 برد، یک تساوی و کسب 28 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد. شهرداری ورامین نیز9 برد، یک باخت و کسب 27 امتیازنایب قهرمان شد و لوازم خانگی کن با 7 برد، 2 باخت، یک تساوی و23 امتیاز سوم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند