Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@13:33:00 GMT

وام کسبه پلاسکو پرداخت نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۴۶۸

وام کسبه پلاسکو پرداخت نشده است

به گزارش «نماینده» مجتبی درودیان در نشستی خبری گفت: بانک رفاه قرار بود به کسبه آسیب دیده پلاسکو، وام پرداخت و پس از یکسال تنفس در ۳۶ ماه اقساط آن را دریافت کند.

وی اجرایی نشدن وعده‌های داده شده به کسبه پلاسکو را کم توجهی برخی دستگاه‌ها از جمله بنیاد مستضعفان عنوان کرد و افزود: با وجود پیگیری‌های اتاق اصناف ایران و نامه نگاری وزیرصنعت معدن و تجارت با شورای شهر و شهرداری، وعده‌های داده شده به کسبه پلاسکو تاکنون محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس­ اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به اینکه عقد قرارداد بنیاد مستضعفان با کسبه پلاسکو برای ساخت مجدد این مجتمع و تعیین زمان دقیق کلنگ زنی آن راهکار رفع مشکلات فعلی است ادامه داد: پرداخت ۴ میلیون بیمه بیکاری به اکثر کسبه و ارائه برگه قطعی مالیات به این افراد در روزهای آینده از وعده‌های انجام شده است.

درودیان تعیین نماینده‌ای از سوی رییس جمهور برای پیگیری مشکلات کسبه پلاسکو را بسیار ضروری دانست و گفت: پس از امضا قرارداد بین کسبه مستقر در مجتمع نور و بانک مرکزی برای ارائه وام، بانک‌ها با پرداخت آن مخالفت کردند.

وی با اشاره به اینکه ساخت پلاسکو درخواست کسبه و اتحادیه از بنیاد مستضعفان است گفت: به نظر می‌رسد با وجود جلسات متعدد و بیان وعده‌هایی درخصوص ساخت این مجتمع ظرف ۲ سال پس از دریافت مجوزها، احداث پلاسکو عملیاتی نخواهد شد.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ در گوشه‌گوشه شهر ما کم‌نیستند کسبه‌ای که عدالت، انصاف و مردمداری را سرلوحه کسب‌وکارشان قرار داده‌اند.
همان آدم‌هایی که به‌راستی لقب «حبیب خدا» برازنده‌شان است.
جمعی از مسئولین شیروان نیز در قالب این طرح به سراغ تعدادی از کسبه معتبر این شهر رفته و از آنان تجلیل کردند.

{$sepehr_media_11040958_600_350 }

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ