Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنانوشت:فرماندار کوهرنگ گفت: در پی بارش برف شامگاه جمعه تاکنون در محورهای برف گیر این شهرستان، مسافران یک دستگاه اتوبوس مسیر خوزستان - کوهرنگ که در محور ارتباطی لبد بازفت گرفتار بوران و کولاک شده بودند، با تلاش امدادگران هلال احمر اسکان یافتند.

مرتضی زمانپور  اظهار کرد: با شروع بارش برف در این شهرستان نیروهای راهداری و ستاد بحران برای خدمات رسانی به مسافران بین جاده ای به حالت آماده باش درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتفاع برف در ارتفاعات شهرستان را 60 و در شهر چلگرد 35 سانتی متر اعلام کرد و گفت: با تلاش راهداران راه های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
فرماندار کوهرنگ از انسداد مناطق روستای بخش دوآب صمصامی تا صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: با تلاش بی وقفه ماموران راهداری این بخش، راه های روستایی این منطقه تا پایان روز جاری بازگشایی خواهد شد.
بارش برف همچنین مدارس این شهرستان را به تعطیلی کشاند.
شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری در 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد، این شهرستان در فصول سرد سال به شهرستان یخی معروف است.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - جاده - بارش برف - باران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی