Web Analytics Made Easy - Statcounter


کتاب «یکصد منظومه عاشقانه فارسی» اثر حسن ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۵ بهمن در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش امتداد نیوز، نشست نقد و بررسی کتاب «یکصد منظومه عاشقانه فارسی» اثر حسن ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۵ بهمن در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در سال ۹۳ توسط نشر چشمه منتشر شد.

این جلسه با همکاری پژوهشکده زبان و ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن علمی نقد ادبی ایران برگزار می‌شود و در آن، زهرا حیاتی و محمد جعفری قنواتی به‌عنوان منتقد حضور داشته و در کنار مولف اثر، درباره این کتاب سخنرانی خواهند داشت.

این برنامه روز یکشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (۶۴ غربی) برگزار می‌شود.

true برچسب ها : «یکصد منظومه‌ عاشقانه‌ فارسی» به بازار نشر آمد «یکصد منظومه عاشقانه ادب فارسی» به زودی منتشر می‌شود true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید