Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@23:28:02 GMT

ادارات اهواز و ۳ شهر همسایه هم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۹۳۳

ادارات اهواز و ۳ شهر همسایه هم تعطیل شد

به علت شدت یافتن پدیده گرد و غبار در شهر‌های استان خوزستان، ادارات در شهرستان اهواز و سه شهر همسایه آن هم امروز تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری مهر: مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد که به علت شدت یافتن گرد و غبار ادارات در شهر‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی برای امروز تعطیل است.

بر همین اساس، به دلیل غلظت بالای گرد و خاک تمامی ادارات در دشت آزادگان، هویزه، بستان، آبادان، خرمشهر، اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، شادگان، گتوند، شوش، دزفول و ماهشهر در روز شنبه تعطیل هستند

این در حالی است که اغلب کارمندان امروز در محل کار حضور یافته بودند، ولی مجبور شدند به خانه برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از روز گذشته مدیریت بحران استانداری خوزستان، مدارس اغلب شهر‌های استان خوزستان در دو نوبت صبح و عصر امروز را تعطیل اعلام کرده بودند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FHs

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر حسینیه اندیمشک با ۵۵.۵ میلی متر بارندگی پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
محمد سبزه زاری افزود: در این مدت نیز در شهر‌های ماهشهر ۱۷.۵، استگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی متر باران باریده است.


وی ادامه داد: این میزان در شهر‌های مسجدسلیمان و لالی ۸، شادگان ۵، ایستگاه صفی آباد دزفول ۳.۲، شوش ۳، بهبهان ۲.۶، ایذه ۲.۳ و  دهدز ۱.۴ میلی متر به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران نیز در شهر‌های شوشتر ۰.۸، گتوند و اهواز ۰.۶ و رامهرمز و آبادان ۰.۱ میلی متر بوده است.

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد